اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمان خبر داد

تصویب 757 مصوبه در شورای شهر کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: طی یک سال گذشته 757 مصوبه در شورای شهر کرمان به تصویب رسید.

تصویب 757 مصوبه در شورای شهر کرمان

علی مهاجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کرمان در سال گذشته 43 نشست شورای عمومی، 22 جلسه کمیسیون خدمات شهری و بهداشت و 28 جلسه کمیسیون فرهنگ و رفاه اجتماعی را برگزار کرده است.

وی از برگزاری 26 جلسه کمیسیون بانوان، جوانان و مشارکت‌های مردمی و 34 جلسه فنی و مهندسی توسط شورای اسلامی شهر کرمان طی سال گذشته خبر داد و بیان داشت: طی این مدت 34 جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی برگزار شد.

مهاجری با اشاره به تصویب 757 مصوبه در شورای شهر کرمان در سال گذشته افزود: کمیسیون فنی و مهندسی 204 مصوبه، کمیسیون‌های بودجه و امور حقوقی و فرهنگ و رفاه اجتماعی به ترتیب 357 و 25 مصوبه داشته‌اند.

وی تعداد مصوبه‌های کمیسیون بانوان، جوانان و مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر کرمان را 22 مصوبه ذکر کرد و ابراز داشت: این شورا در کمیسیون خدمات شهری و بهداشت 90 مصوبه و در شورای عمومی 59 مصوبه داشته است.

مهاجری انتخاب هیئت رئیسه شورا، بررسی و موافقت با طرح ترافیکی محدوده چهارراه فیروزه و پنج راه 24 آذر، بررسی عملکرد سازمان‌های شهرداری و ضرورت تدبیراندیشی مجدد با هدف کارآمدی بیشتر را از جمله مصوبات شورای اسلامی شهر کرمان طی سال گذشته برشمرد.

وی تصریح کرد: موافقت با تنظیم قراردادهای لازم به منظور احداث شش تقاطع غیر هم‌سطح در شهر کرمان، موافقت با پیشنهاد شهرداری کرمان درباره فروش اوراق مشارکت با هدف احداث پارکینگ طبقاتی و تصویب نرخ کرایه‌های تاکسی از دیگر مصوبه‌های شورا در سال گذشته است.

مهاجری بیان داشت: در سال گذشته پیگیری حل مشکلات خدماتی مناطق مختلف شهر کرمان از طریق تهیه فیلم و رسیدگی فوری به آن در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه در سال گذشته شورای اسلامی شهر کرمان با اجرای پروژه بزرگ احداث آرامستان شهر کرمان موافقت کرد، گفت: این شورا با طرح شهرداری در پاسداشت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موافقت کرد.

مهاجری عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی کرمان در سال گذشته برای حل بعضی از مشکلات مردم این شهر نشست‌هایی را با مسئولان از جمله فرماندار کرمان، مدیرکل فرودگاه‌های استان، رئیس کل دادگستری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل حفاظت از محیط زیست، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار بم برگزار کردند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول