اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برنامه و بودجه جهاد کشاورزی هرمزگان خبر داد

تحقق 19 مصوبه سفر هیئت دولت در بخش کشاورزی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر امور برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از مجموع 33 مصوبه و توافق سفر ریاست جمهوری به استان در بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن تاکنون 19 مورد آن به طور کامل محقق شده است.

تحقق 19 مصوبه سفر هیئت دولت در بخش کشاورزی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل شهرزاد پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه با اشاره به 33 مصوبه و توافق سفر ریاست جمهوری به استان در بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن اظهار داشت: از مجموع این تعداد، 19 مورد آن به طور کامل محقق شده و 12 مورد دیگر نیز در دست اجراست که دارای پیشرفت فیزیکی 50 تا 80 درصدی است.

وی افزود: از پنج مصوبه و توافق دور نخست سفر هر پنج مصوبه، از 14 مصوبه دور دوم نیز هشت مورد و از 14 مصوبه دور سوم سفر ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت به هرمزگان شش مورد اجرایی شده است.

مدیر امور برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان طولانی بودن زمان اخذ مجوزهای قانونی و عدم ارسال اعتبارات را از عمده‌ترین دلایل طولانی شدن برخی از مصوبات عنوان کرد.

شهرزاد از مهم‌ترین مصوبات انجام شده به اجرای عملیات آب و خاک شامل آبیاری تحت فشار، تجهیز و نوسازی اراضی، آب و خاک تعاونی‌های تولیدی و اجرای شبکه‌های آبیاری و زه‌کشی اراضی استان و هم‌چنین تأمین اعتبارات مبارزه با بیماری جاروک لیموترش و بخشودگی سود و کارمزد خسارت دیدگان ناشی از بیماری جاروک لیموترش اشاره کرد.

هم‌چنین افزایش سهم دولت در بیمه طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، تولید گوجه‌فرنگی و دام، جبران خسارت باغداران خسارت‌دیده ناشی از بیماری جاروک لیموترش در قالب بخشودگی شش درصد جرایم و تقسیط مانده اصل بدهی به مدت پنج سال و هم‌چنین تأمین 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده از محل کمک‌های فنی اعتباری برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی استان از دیگر مصوبات مهم بخش کشاورزی و منابع طبیعی در دور سوم سفر هیئت به استان هرمزگان است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول