اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

تشکیل ستاد معین شهرستان ابوموسی/ ابلاغ مصوبه تبدیل ابوموسی به منطقه گردشگری

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از تشکیل ستاد معین شهرستان ابوموسی و ابلاغ مصوبه مربوط به تبدیل این شهرستان به منطقه گردشگری توسط رئیس جمهور خبر داد.

تشکیل ستاد معین شهرستان ابوموسی/ ابلاغ مصوبه تبدیل ابوموسی به منطقه گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره ابوموسی، ابراهیم عزیزی عصر امروز در نشست مشترک شورای اداری هرمزگان و شورای شهرستان ابوموسی با بیان اینکه عظمت و بزرگی مردم این جزیره در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد، اظهار امیدواری کرد مصوبات دور چهارم سفر ریاست جمهوری به این جزیره می‌تواند جواب‌گوی نیازها و الطاف مردم این شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه حضور مدیران عالی و ارشد استانی در شهرستان ابوموسی حاوی یک پیام مهم برای همگان است، افزود: نکته مهم پیشرفت و آبادانی شهرستان ابوموسی است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

استاندار هرمزگان افزود:‌ مدیران با اراده جدی و عالی برای پیشرفت و آبادانی جزایر به ویژه جزیره ابوموسی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه جزایر شهرستان ابوموسی باید برای تمام مدیران یک رسالت بزرگ محسوب شود، افزود: از این به بعد توسعه امور عمرانی این شهرستان در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

وی افزود: اگر پیوند بین جزایر و سرزمین اصلی به عنوان یک هدف کلان با توسعه جزایر همراه شود، بی‌گمان توسعه بیش از پیش منطقه جنوب را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش‌ها در اجرای مصوبات دور چهارم سفر ریاست جمهوری به هرمزگان باشد و مصوبات مربوط به شهرستان ابوموسی نیز باید در اولویت برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

به گفته استاندار هرمزگان کم‌توجهی به مصوبات مربوط به ابوموسی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی هم‌چنین از تصویب ستاد معین شهرستان ابوموسی با ترکیب مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و افزود: این ستاد با هدف اجرای مصوبات و تسریع در تحقق آنها تشکیل می‌شود.

به گفته استاندار هرمزگان معنی تشکیل ستاد معین شهرستان ابوموسی این است که مدیران کل استان به طور مستقیم پی‌گیر امور مربوطه در جزایر می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول