اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

شوراهای کرمان 9800 مصوبه داشتند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: 9 هزار و 852 مصوبه در سال گذشته در شوراهای استان کرمان داشته‌ایم.

شوراهای کرمان 9800 مصوبه داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدجواد کامیاب بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ شوراهای شهر و روستا و بخش‌های شهرستان سیرجان از عضویت بیش از 5 هزار و 700 نفر در شوراهای استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: شهرستان سیرجان هفت درصد از این جمعیت را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: 9 هزار و 852 مصوبه در سال گذشته در شوراهای استان کرمان داشته‌ایم که 10 درصد آن مربوط به شهرستان سیرجان است.

کامیاب گفت: در سال گذشته اختصاص 2 هزار و 360 میلیارد ریال اعتبارات شهرداری‌های استان کرمان بوده است که نسبت به سال 89 بیش از  22 درصد افزایش داشته و از این مبلغ 260 میلیارد ریال به شوراها کمک شده و امیدواریم این روند نیز در سال جاری ادامه داشته باشد.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی شوراها را مظهر وحدت و انسجام در راستای سرعت بخشیدن به عمران و آبادانی کشور خواند.

وی بیان داشت: اعضای شوراها پل ارتباطی و مشاور خوبی برای مسئولان هستند تا بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند و امروز دورترین نقاط کشور افرادی به عنوان شورا پیگیر مسائل مردم هستند و این افتخار و سند مردمی بودن نظام اسلامی است.

حسن‌پور تصریح کرد: شوراهای فعال در شهرستان سیرجان توانسته‌اند در بستر مناسب طرح‌های عمرانی پیشگام باشند و با همکاری مردم و پیگیری از طریق مسئولان به نتایج مطلوبی برسند.

رمضان صدوقی مسئول شورای شهرستان سیرجان نیز بر وحدت و همدلی اعضای شوراها تأکید کرد و گفت: سرلوحه کار ما انسجام و ارتباط با مردم است و در سال گذشته بیش از20 میلیارد ریال به شوراهای شهرستان سیرجان اختصاص یافته است.

وی اعضای شورای شهرستان را بیش از 350 نفر اعلام کرد که با پیگیری خود شاهد زیرساخت‌های مناسب در بخش عمران و آبادانی در این شهرستان هستند.

در پایان این مراسم اعضای شوراهای فعال سیرجان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول