اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

دولت با 75 مصوبه به صنایع استان تهران کمک می‏کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران از تأیید 75 مصوبه در ستاد تسهیل صنایع استان تهران به منظور کمک به واحدهای تولیدی این استان خبر داد.

دولت با 75 مصوبه به صنایع استان تهران کمک می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران- فیروزکوه، نعمت‏الله ترکی عصر امروز در مراسم پایانی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‏های صنعتی که در فرمانداری فیروزکوه برگزار شد از مصوب شدن 75 طرح در ستاد تسهیل استان تهران ابراز خرسندی کرد.

وی گفت: 70 شرکت صنعتی با مراجعه به ستاد تسهیل استان تهران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

ترکی عمده محورهای مشکلات مطرح شده از سوی صنعتگران را تامین زیرساخت‏های شهرک‏های صنعتی از قبیل آب، برق  و گاز عنوان کرد.

معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران ادامه داد: آبرسانی به این شرکت‏ها تا کارخانه از سد نمرود یا محل دیگری در دستور کار قرار دارد و ادامه کار از سوی شرکت شهرک‏های صنعتی استان تهران صورت خواهد گرفت.

ترکی همچنین از تقبل 162 میلیون تومان هزینه آبرسانی به شهرک صنعتی فیروزکوه از سوی استانداری تهران خبر داد و در تکمیل این سخن خود افزود: این مبلغ از سوی استانداری تهران برای تحقق آبرسانی به شهرک صنعتی به شرکت آب منطقه‏ای تهران پرداخت می‏شود.

معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران در خصوص بحث مشکلات ارزی و تسهیلات بانکی نیز خواستار فراهم آوردن زمینه‏های ابلاغ فرآیند تسهیلات‏دهی بانک‏ها به شهرستان‏های استان تهران شد.

ترکی درباره صاحبان صنایعی که مشغول به فعالیت هستند و  نیاز به تأمین سرمایه در گردش از سوی بانک‏ها دارند گفت: بر لزوم همکاری بانک‏های عامل با این قبیل صنایع تأکید شده است.

معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران از همه دست‏اندرکاران و کسانی که در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برمی‏دارند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول