اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

شهرستان‌های خوسف و زیرکوه به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شدند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات مصوبه دولت مبنی بر ایجاد شهرستان خوسف به مرکزیت شهر خوسف و شهرستان زیرکوه به مرکزیت شهر حاجی‌آباد در تابعیت استان خراسان جنوبی ابلاغ شد.

شهرستان‌های خوسف و زیرکوه به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید اظهار داشت: هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (13) قانون تعاریف و ضوابط کشوری، مصوب 1362 با چند تغییر در جغرافیای استان خراسان‌جنوبی موافقت کرد.

وی افزود:‌ بر این اساس، شهرستان خوسف به مرکزیت شهر خوسف از ترکیب بخش مرکزی به مرکزیت شهر خوسف مشتمل بر دهستان‌های خوسف و خور و بخش چلگه ماژان به مرکزیت روستای ماژان مشتمل بر دهستان‌های جلگه ماژان، براکوه و قلعه زری در تابعیت استان خراسان‌جنوبی ایجاد می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: بر اساس این مصوبه، شهرستان زیرکوه به مرکزیت شهر حاجی‌آباد از ترکیب بخش مرکزی به مرکزیت شهر حاجی‌آباد شامل دهستان‌های زیرکوه و پترگان و بخش زهان به مرکزیت شهر زهان شامل دهستان‌های زهان و افین و بخش شاسکو به مرکزیت روستای آبیز شامل دهستان‌های شاسکوه و بهناباد در تابعیت استان خراسان‌جنوبی ایجاد می‌شود.

رشید یادآور شد: این مصوبه با عنایت ویژه دولت مهرورز، خدمتگزار و عدالت محور به تأیید رئیس جمهور رسید و از سوی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول