اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

هیئت دولت محل بررسی و حل مشکلات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: هیئت دولت محل بررسی مسائل و مشکلات و هم‌چنین تصمیم‌گیری‌هاست و مسئولان باید گزارشات دقیق خود را از مصوبات قبلی بدون هیچ کم و کاستی ارائه دهند تا تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شود.

هیئت دولت محل بررسی و حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی دقایقی پیش در جمع مردم هرمزگان ورود رئیس جمهور و هیئت همراه به خطه نیلگون خلیج فارس را خیرمقدم گفت و اظهار داشت: سفر این دور ریاست جمهوری به استان بیشتر جنبه نظارتی دارد چرا که مصوبات لازم در سفرهای قبلی ارائه شده و در این سفر اجرای مصوبات دوره‌های پیشین بررسی و مورد بازدید قرار می‌‌گیرد.

وی افزود:‌ گزارش دقیق مسئولان از نحوه اجرای مصوبات دوره‌های قبل می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی توسعه این استان را برطرف سازد لذا از مسئولان امر می‌خواهم گزارشات و مستندات خود را بدون هیچ کم و کاستی به هیئت دولت ارائه دهند، چرا که هیئت دولت محل تصمیم‌گیری است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات پیش روی استان در بخش‌های مختلف، ادامه داد: کشاورزان این استان سال‌هاست که با خشک‌سالی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پرداخت وام‌هایشان با مشکل مواجه هستند که می‌طلبد هیئت دولت به این بخش توجه ویژه داشته باشد.

نعیم‌آبادی هم‌چنین با گریزی به بحث فرهنگ اذعان داشت: اکنون که دشمن تمام تلاش خود را برای به انحراف کشاندن نسل جوان به کار برده است می‌طلبد که مصوبات پیشین بخش فرهنگ با جدیت تمام دنبال شود.

امام جمعه بندرعباس متذکر شد: رئیس جمهور ما اسوه‌ای برای آیندگان خواهد بود و کارهای خوب و ماندگاری که ایشان انجام داده‌اند همواره به یاد مردم خوب ایران خواهد ماند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول