اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارزیابی عملکرد استانداری گلستان خبر داد

گلستان آماده حضور در جشنواره یکصدمین سفر استانی هیئت دولت

خبرگزاری فارس: مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان گفت: قرار است جشن یکصدمین سفر استانی دولت با سفر به مشهد مقدس در استان خراسان رضوی برگزار شود.

گلستان آماده حضور در جشنواره یکصدمین سفر استانی هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمدعلی نوبخت در جلسه‌ای با مدیران روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی استان که به منظور جشن یکصدمین سفر استانی دولت برگزار شد اظهار داشت: استان گلستان در تلاش است تا با حضور پررنگ و گسترده خود در این نمایشگاه عملکرد خود را در بخش ارتباطات مردمی و مصوبات سفرهای استانی به نمایش بگذارد.

وی افزود: همه دستگاه‎های اجرایی استان، عملکرد حوزه خود را در این بخش‎ها جمع‎بندی و ارائه کردند تا در نمایشگاه به صورت بنر، بروشور، ماکت، عکس و فیلم ارائه شود و استان گلستان برای حضور در نمایشگاه آمادگی کامل دارد.

به گفته نوبخت جلسه‎ای پیرامون عناوین جشنواره صدمین سفر استانی در تهران و با حضور مدیران کل دفاتر ارزیابی عملکرد سراسر کشور برگزار شد که اهم محورهای این جلسه برپایی نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی در حوزه ارتباطات مردمی در جشنواره، تهیه فیلمی از سفرهای استانی در حوزه ارتباطات مردمی و نمایش آن در نمایشگاه جشنواره، برنامه‎ریزی برای دیدار چهره به چهره استانداران و مدیران کل استان همزمان با جشنواره بوده است.

وی برنامه‎ریزی برای جمع‎آوری شعر، خاطره، نقاشی، عکس و... در سطوح مختلف در حوزه ارتباطات مردمی و انتخاب برترین‎ها برای ارائه در جشنواره، آمادگی برای برپایی غرفه ویژه هر استان در نمایشگاه جشنواره که شامل ارائه تمام فعالیت‎ها، برنامه‎ها و دستاوردهای سفرهای استانی در وزارتخانه‎ها برای ارائه در نمایشگاه مرکزی در استان خراسان‎رضوی است را از دیگر برنامه‎های این جشن دانست.

 مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه، تعمیق و اطلاع‎رسانی هوشمندانه در افکار عمومی جامعه، مستندسازی اقدامات و دستاوردهای سفرهای استانی و در راستای یکپارچه‎سازی و خلق ماندگاری جلوه‎های ویژه و صحنه‎ای خدمت فعالیت‎های مربوط به سفرهای استانی و محوریت مردم در اجرای برنامه‎های دولت به عنوان جلوه‎ای از خدمت برشمرد.

وی متذکر شد: حضور پررنگ در این نمایشگاه با هدف ارائه گزارش از خدمات نظام جمهوری اسلامی به هموطنان، موجب خشنودی عموم مردم و ترویج روحیه امید در جامعه می‎شود.

نوبخت اظهار امیدواری کرد استان گلستان با تمام ظرفیت‎های موجود و با تمام قوا در این عرصه حضور می‎یابد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول