اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به فارس

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس گفت: همزمان با یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی، نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت به استان فارس، برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسین نافیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این که یک‌صدمین سفر هیئت دولت و رئیس جمهوری اسلامی در آینده نزدیک به مشهد مقدس صورت می‌گیرد، اظهار داشت: برنامه‌هایی مانند هدفمند‌کردن یارانه‌ها و سفرهای استانی، در راستای تحقق شعار اجرای عدالت در دولت‌های نهم و دهم صورت گرفت و موجب تحول بزرگی در کشور شد.

وی با بیان این که تاکنون سه دور از سفرهای استانی توسط هیئت دولت به تمام استان‌های کشور صورت گرفته است، افزود: همزمان با یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت، به منظور ارائه دستاوردها و نتایج ارزشمند این سفرها، نمایشگاهی با شعار «در کنار مردم، برای مردم» در شهر مقدس مشهد با مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس و همچنین نمایشگاه‌هایی در استان فارس، برپا می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس اضافه کرد: در این نمایشگاه‌ها، گزارشی از پیشرفت‌های صورت گرفته در اثر اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در ابعاد عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، به معرض نمایش عمومی، گذاشته می‌شود.

نافیان با بیان این که نمایشگاه‌های استانی در شهر مقدس شیراز و تمام شهرستان‌های استان فارس برپا می‌شود، تصریح کرد: تمام  دستگاه‌های اجرایی این استان موظفند گزارش کامل و تمام‌جانبه‌ای از عملکرد سازمان مطبوع خود را در قالب‌های متنوعی مانند برنامه‌های تلویزیونی، نماهنگ، کتاب و بروشور ارائه کنند.

وی با تاکید بر این که برنامه‌های متنوعی توسط دستگاه‌های اجرایی این استان، همزمان با یک‌صدمین سفر هیئت دولت برگزار می‌شود، افزود: دیدار عمومی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس با مردم، بررسی مسائل و مشکلات زائران فارسی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در نمایشگاه یک‌صدمین سفر در مشهد مقدس و ارتباط ویدئویی مدیران در استان فارس و مشهد مقدس از جمله این برنامه‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس با اشاره به این که استان فارس با برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم»، قدم بلندی در تحقق شعار رئیس جمهوری اسلامی برداشته است، بیان کرد: سال گذشته در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌های اجرایی استان فارس با ارائه دستاوردهای عظیم دولت‌های نهم و دهم، موجب ایجاد امید و نشاط در مردم شدند و مشارکت بی‌سابقه استان فارس و به‌ویژه شهر شیراز در انتخابات، گویای این موفقیت است.

نافیان تصریح کرد: اطلاعات و آمارهای ارائه شده در نمایشگاه ما توانسته‌ایم، پایه برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه پاسداشت یک‌صدمین سفر هیئت دولت است و از دستگاه‌های اجرایی این استان انتظار می‌رود با به روزرسانی این اطلاعات، آخرین پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف را به نمایش عمومی بگذارند.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی در شیراز در بوستان آزادی این شهر برگزار می‌شود و دستگاه‌های اجرایی بر اساس نوع فعالیت، در چهار بخش، اقتصادی، زیرساخت‌ها، فرهنگی و اجتماعی و دانش و فناوری، به ارائه عملکرد خود می‌پردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس همچنین از ادارات کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری شیراز و ادارات کل ستادی استانداری فارس، به دلیل همکاری قابل توجه در روند برپایی نمایشگاه، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول