اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران

برنامه‌های چهارمین دور سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی تشریح شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی برنامه‌های چهارمین دور سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی را تشریح کرد.

برنامه‌های چهارمین دور سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در نشست خبری در استانداری خراسان‌رضوی، با اشاره به برنامه‌های چهارمین دور سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی اظهار داشت: چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان از پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت 8 صبح با ورود محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌ جمهور آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هشت صبح رئیس جمهور وارد می‌شود، ساعت 8:30 دقیقه صبح مراسم استقبال از وی از محل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به سمت حرم مطهر رضوی، از مسیر فرودگاه به سمت میدان 15 خرداد و از این مسیر به سمت حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: پس از مراسم استقبال رئیس‌ جمهوری در جمع زائران و مجاوران بارگاه رضوی در ساعت 10 صبح در حرم مطهر رضوی به سخنرانی می‌پردازد و سپس به شهرستان‌های خراسان‌رضوی سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه چهارمین دور سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی یک صدمین سفر استانی محسوب می‌شود، ادامه داد: در همین راستا نمایشگاه و جشنواره‌ای در نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برای نمایش دستاوردهای سه دوره سفرهای استانی وی به استان‌های کشور، سازمان‌های مرکزی و وزارتخانه‌ها برگزار می‌شود که افتتاح این نمایشگاه با حضور محمدنجار وزیر کشور است، البته رئیس‌ جمهور نیز در یکی از روزهای سفر از این نمایشگاه بازدید می‌کند.

صلاحی تصریح کرد: تاکنون پیش‌بینی شده است هر روز رئیس‌ جمهور به چهار یا پنج شهرستان استان سفر کند و در هر شهرستان به دیدار و ملاقات عمومی با مردم می‌پردازد و پس از بازگشت از شهرستان‌ها پس از نماز عشاء یک برنامه در مشهد پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: شرکت در کارگروه اشتغال، حضور در جلسه هیئت دولت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان استان، حضور در شهر تاریخی توس و شرکت در بزرگداشت فردوسی، شرکت در جشن ویژه ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای احمدی‌نژاد است.

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز استان دعوت می‌کنم تا با حضور و شور انقلابی و همیشگی خود در مراسم استقبال از رئیس‌ جمهور و شرکت در مراسم سخنرانی باز هم حضور همیشگی در صحنه را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول