اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

مصوبات ستاد راهبردی حکم تصویب هیئت دولت را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: مصوبات ستاد راهبردی جنوب کرمان حکم تصویب هیئت دولت را دارد و با این تفویض اختیار یک گام به اهداف خود در جنوب کرمان نزدیک‌تر می‌شویم.

مصوبات ستاد راهبردی حکم تصویب هیئت دولت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در شهرستان جیرفت اظهار داشت: به دنبال پیگیری معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان، جلسه ستاد راهبردی توسعه جنوب کرمان با حضور فرمانداران جنوب کرمان و مدیران کل شهرستان جیرفت و کارشناسان حوزه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تشکیل شده است.

وی افزود: در این جلسه تهدیدها، فرصت‌ها، اهداف، راهکارها و پیشنهادهای لازم برای اجرای هرچه بهتر طرح راهبردی توسعه جنوب کرمان و برطرف شدن مشکلات موجود بررسی و ارائه شده است.

غنچه‌پور تصریح کرد: همه تلاش ما این است که سندی کامل و جامع با برطرف شدن تمام نواقص موجود تهیه تا پس از تصویب ستاد راهبردی توسعه جنوب کرمان برای اجرا ابلاغ شود.

وی بیان کرد: به مدت یک هفته باید تمام مدیران ارشد جنوب استان کرمان، تمام نواقص و پیشنهادهای این طرح را بررسی و سپس به معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری جیرفت ارائه دهند.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه مصوبات این ستاد حکم تصویب هیئت دولت را دارد، بیان کرد: با این تفویض اختیار یک گام به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شویم.

وی اذعان کرد: در نهایت با اجرای طرح جامع راهبردی توسعه جنوب کرمان تحول عظیمی در این منطقه رخ می‌دهد و منشأ خیر و برکات فراوانی می‌شود. 

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول