اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی:

سفرهای هیئت دولت باید با کارشناسی بیش‌تری انجام شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی گفت: سفر دوم هیئت دولت به خراسان‌رضوی ثمره مثبتی نداشت و باید این سفرها با کارشناسی بیش‌تری انجام شود.

سفرهای هیئت دولت باید با کارشناسی بیش‌تری انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن قاسمی عصر امروز در محل دفتر قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌ر‌ضوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس اظهار داشت: انجام سفرهای استانی از سوی هیئت دولت اقدامی بسیار مثبت بود که باید در دوره‌های بعدی نیز تکرار شود.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی گفت: این سفرها سبب می‌شود مسئولان بالارتبه کشور از نزدیک با مشکلات آحاد مردم آشنا شوند و به ‌دنبال برطرف شدن این مسائل باشند.

قاسمی ادامه داد: ایرادی که در ارتباط با این سفرها قابل مشاهده است این است که عمده مصوبات سفرهای استانی در سطوح کلان هنوز اجرا نشده است، در حالی که برخی از این مصوبات بسیار خوب و مورد نیاز کشور است.

وی تاکید کرد: در مورد مصوباتی که اجرا شده است، مردم تاثیر محسوس آن را بر زندگی خود به‌ خوبی مشاهده کردند و منتظر هستند تا دولت بر وعده خود مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان دولت دهم اقدام کند.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی با اشاره به دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به خراسان‌رضوی نیز گفت: سفر دوم هیئت دولت به خراسان‌رضوی چندان پربار نبود و علت آن نیز این بود که به علت مصادف شدن دوره زمانی سفر دوم با ولادت امام رضا(ع)، دولت به سرعت در مشهد حاضر نشد.

قاسمی اضافه کرد: آنچه در سفر دوم برای دولت اهمیت داشت، صرفاً حضور در مشهد در زمان ولادت امام هشتم بود و هیچ گونه کار کارشناسی برای این سفر انجام نشد و نیازهای استان به ‌خوبی مورد بررسی قرار نگرفت.

وی هم‌چنین با اشاره به هم‌زمان شدن سفر چهارم رئیس‌ جمهور به خراسان‌رضوی با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی دولت در مشهد خاطرنشان کرد: امیدوارم این مسئله سبب نشود که دولت رسالت اصلی خود در این سفر را فراموش کند.

قاسمی گفت: امیدوارم دولت در طی این سفر با تصویب مصوبه‌های جدید و هم‌چنین تلاش برای عملیاتی کردن مصوبات قبلی، بتواند ضعف خود در سفر دوم را پوشش دهد.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی با اشاره به توقعات بالا از مجلس نهم اظهار داشت: مجلس نهم باید به مسائل معیشتی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد و هم‌چنین بحث هدفمندسازی یارانه‌ها را نیز با برنامه‌ریزی مناسب دنبال کند.

قاسمی افزود: باید هماهنگی میان دولت و مجلس نیز افزایش پیدا کند و منویات مقام معظم رهبری نیز همواره مدنظر باشد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول