به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی تدین صبح امروز در همایش مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال در گلستان اظهار داشت: نگاه به روابط عمومی باید نگاه علمی و بروز باشد و انتظار از روابط عمومی به عنوان یک تبلیغاتچی یک نگاه سنتی است و لازم است تا ظرفیت این بخش را ارتقا دهیم تا بتوانیم مدیریتی پویا و هدفمند داشته باشیم.
وی با اشاره به اهداف و وظایف روابط عمومیها خاطر نشان کرد: مدیریت اخبار و اطلاعرسانی بخش مهم کاری است که روابط عمومی باید متناسب با اهداف سازمان در این خصوص فعالیت داشته باشد.
تدین تولید اخبار برای رسانهها، به روزرسانی سایت و پروتال ثبت احوال، چاپ و انتشار مجلات به صورت جدیتر از گذشته و استفاده از رسانههای خاص چون منبرهای وعظ و خطابه و ارتباط با آنها را از دیگر وظایف روابط عمومیهای ثبت احوال دانست.
مدیر روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه مدیران باید جدیتر به جایگاه روابط عمومی توجه داشته باشند اذعان داشت: در خصوص ارتقای کمی و کیفی روابط عمومیها سه همایش و کارگاههای آموزشی را برای سال آینده در برنامه قرار دادهایم.
انتهای پیام/ن30/د1000