اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی سازمان ثبت احوال:

روابط‌ عمومی پویا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به دنبال روابط عمومی پویا در ادارات ثبت احوال هستیم.

روابط‌ عمومی پویا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی تدین صبح امروز در همایش مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال در گلستان اظهار داشت: نگاه به روابط عمومی باید نگاه علمی و بروز باشد و انتظار از روابط عمومی به عنوان یک تبلیغات‌چی یک نگاه سنتی است و لازم است تا ظرفیت این بخش را ارتقا دهیم تا بتوانیم مدیریتی پویا و هدفمند داشته باشیم.

وی با اشاره به اهداف و وظایف روابط‌ عمومی‌ها خاطر نشان کرد: مدیریت اخبار و اطلاع‌رسانی بخش مهم کاری است که روابط ‌عمومی باید متناسب با اهداف سازمان در این خصوص فعالیت داشته باشد.

تدین تولید اخبار برای رسانه‌ها، به روزرسانی سایت و پروتال ثبت احوال، چاپ و انتشار مجلات به صورت جدی‌تر از گذشته و استفاده از رسانه‌های خاص چون منبرهای وعظ و خطابه و ارتباط با آنها را از دیگر وظایف روابط ‌عمومی‌های ثبت احوال دانست.

مدیر روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه مدیران باید جدی‌تر به جایگاه روابط عمومی توجه داشته باشند اذعان داشت: در خصوص ارتقای کمی و کیفی روابط عمومی‌ها سه همایش و کارگاه‌های آموزشی را برای سال آینده در برنامه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول