اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس ارزیابی سازمان مرکزی پیام نور

پیام‌نور کردستان رتبه برتر روابط عمومی‌های کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان از کسب رتبه برترکشوری روابط عمومی این دانشگاه در ارزیابی‌های سازمان مرکزی پیام‌نور خبر داد.

پیام‌نور کردستان رتبه برتر روابط عمومی‌های کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی‌های مراکز و واحدهای تابعه پیام نور کردستان در سنندج، اظهار کرد: توجه همیشگی به اطلاع‌رسانی به موقع و سریع از جمله وظایف دستگاه‌های خدمتگزار بوده و باید همواره مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگویان دستگاه‌های اجرایی همواره باید با مسائل و مباحث روز آشنا بوده و پاسخگوی نیازها و توقع‌های جامعه از آن دستگاه اجرایی بوده و به مثابه پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: توسعه و احیای روابط عمومی‌ها زمینه‌ساز انسجام و پیشبرد فعالیت‌ها بوده و توجه به جایگاه آنان می‌تواند تضمین‌کننده بازتاب فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی، فناوری و مدیریتی در هر مجموعه‌ای باشد.

مرادی افزود: خوشبختانه مجموعه روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان با تلاش همه جانبه و ارتباط همیشگی با اصحاب رسانه استان توانسته است در خصوص بازتاب سریع و به موقع اخبار این دانشگاه در سطح مراکز و واحدهای تابعه جایگاه خوبی را در استان و سطح کشور به خود اختصاص دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: طی چند سال اخیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور کردستان بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده  از سوی سازمان مرکزی پیام نور جزو روابط عمومی های برتر کشور بوده و در سال تحصیلی 89-90 و سال تحصیلی جاری به عنوان روابط عمومی برتر کشور معرفی شده است.

مرادی بر حمایت گسترده از مجموعه روابط عمومی استان و مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه در شهرستان‌های مختلف تأکید کرد و خواستار تعامل هرچه بیشتر روابط عمومی‌های مراکز و واحدهای تابعه پیام نور استان با اصحاب رسانه و مطبوعات شد.

در ادامه این مراسم نیز مسئولان روابط عمومی مراکز و واحدهای تابعه پیام نور استان مواردی را پیرامون پیشبرد فعالیت‌های روابط عمومی‌ها و نحوه اطلاع‌رسانی در سایت‌های اطلاع‌رسانی مراکز و واحدهای پیام نور بیان کردند و در کارگاه آموزشی تخصصی خبرنویسی که با همکاری جهاد دانشگاهی استان و زیر نظر اساتید مجرب این حوزه  برگزار شده بود شرکت کردند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول