اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی:

روابط عمومی کارآمد، تهدیدها را به فرصت مبدل می‌سازد

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی، شناسایی آسیب‌ها و اطلاع‌رسانی را از وظایف روابط عمومی‌ها خواند و گفت: روابط عمومی‌ها باید به عنوان چشم و گوش سازمان، تهدید‌ها را شناسایی و در تبدیل آن به فرصت تلاش کنند.

روابط عمومی کارآمد، تهدیدها را به فرصت مبدل می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حیدر قادری ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 15 با اشاره به نام‌گذاری سال‌ جاری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: دانشگاه‌ها به عنوان مغز متفکر جامعه باید پاسخ‌گوی دغدغه‌ها و نیازهای ضروری افراد جامعه باشند.

وی تأکید کرد: دانشگاهی که نتواند تأثیرات فرهنگی، اقتصادی و تغییر نگرش در مردم آن منطقه ایجاد کند، محکوم به فناست و افزود: آغاز به کار یک دانشگاه باید پیامدهای مثبت و مفیدی را عاید منطقه نماید به طوری که تأثیرگذاری آن بر ابعاد اقتصادی، فرهنگی و حتی ارتقای صنایع تولیدی و تبدیلی به طور وضوح محسوس و ملموس باشد.

دبیر منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی افزایش و جایگزینی درآمدهای غیر نفتی را در جامعه خواستار شد و اضافه کرد: شناسایی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بکر و بالقوه و تبدیل آن به بالفعل می‌تواند دروازه‌های سرمایه و ثروت را به روی کشور بگشاید که این مهم نیاز به هم‌فکری، مطالعه و بررسی دارد.

قادری با اشاره به روند رو به رشد منطقه 15 و ارتقای برخی مراکز به واحد و گسترش رشته‌ها با توجه به پتانسیل و نیاز هر شهرستان را از برنامه‌های مهم و استراتژی 20 ماهه گذشته این منطقه خواند و افزود: سیاست‌گذاری به موقع و صحیح توسط رئیس این منطقه موجب بالندگی واحدها و مراکز دانشگاهی استان شده و پیامدهای خوبی را برای آینده استان هرمزگان رقم خواهد زد.

وی نقش روابط عمومی‌ها را در این برهه زمانی حساس و ظریف خواند و یادآوری کرد که روابط عمومی‌ها راداران  هوشمند یک سازمان هستند که همه امور را به خوبی رصد کرده و خط و مشی صحیح را به مدیران مجموعه نشان می‌دهند و در انتقال اطلاعات و تبیین خدمات یک سازمان نیز  نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

یادآور می‌شود این جلسه با بحث و بررسی موانع و مشکلات پیش رو ادامه یافت و در پایان دبیر منطقه به سؤالات حاضران پاسخ گفت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول