اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

بانکداری کنونی سنخیتی با بانکداری اسلامی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: بانکداری کنونی موجود در ایران هیچ سنخیتی با بانکداری اسلامی ندارد.

بانکداری کنونی سنخیتی با بانکداری اسلامی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سید احمد آوایی شامگاه جمعه در مراسم کلنگ‌زنی هایپرمارکت شهرستان دزفول اظهار داشت: باید برای رسیدن به بانکداری اسلامی تلاش کرد زیرا در شرایط کنونی با آن فاصله بسیار زیادی داریم.
وی درباره ارائه تسهیلات و سیستم بانکداری کشور گفت: بانک‌های ما هیچگونه ارتباطی با قوانین و دستورات دین مبین اسلام ندارند، آن‌ها قانون خودشان را دارند و ریشه آن نیز وضعیت اقتصادی کشور است چرا که ما نتوانسته‌ایم تورم را کنترل کنیم.
آوایی افزود: هیچ قانون و ضوابطی وجود ندارد و تمام کارها باید با چانه زنی که بدترین نوع مدیریت در دنیاست حل شوند و متاسفانه این رویه بر سیستم اداری ما حکمرانی می‌کند و سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد. از سوی دیگر، طرح‌ها و پروژه‌ها به علت همین مشکل و تعلل بسیار از سوی دولت، سرمایه گذار را یا خسته می‌کند و یا طرح را از صرفه اقتصادی آن خارج می‌نماید.
عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که در وضعیت کنونی جرات سرمایه‌گذاری دارد به نحوی در حال جهاد است و مردم بدهکار او هستند، ما باید افرادی را که سرمایه‌گذاری می‌کنند حمایت کنیم و برای آن‌ها بستر امنی ایجاد کنیم، دولت نیز باید آن‌ها را حمایت کند و شرایط را فراهم و موانع را رفع کند.
آوایی با تکریم سرمایه‌گذاران گفت: سرمایه‌گذاران کنونی حکم RPG زن دیروز را دارند، در این برهه از زمان کار و تلاش از گذشته سخت‌تر و از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی تصریح کرد: دلیل اصلی بروز مشکلات اجتماعی و فرهنگی عدیده در سطح جامعه کنونی، از جمله مواد مخدر، آمار روز افزون طلاق، جرم  و جنایت به علت بالارفتن بی کاری، کمبود کار، رهاسازی و کم کاری دولت و دقیق نبودن آمارها است.
نماینده دزفول افزود: من به دولت‌های گذشته و کنونی از آقای خاتمی گرفته تا احمدی‌نژاد بارها گفته‌ام که بیشتر به فکر مردم باشند و حمایت کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول