اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تعاونی اعتبار ثامن‌الائمه مازندران مطرح کرد:

تقویت بانکداری اسلامی توسط تعاونی اعتبار ثامن‌الائمه‌

خبرگزاری فارس: سرپرست تعاونی اعتبار ثامن‌الائمه مازندران یکی از رسالت‌های تعاونی اعتباری ثامن الائمه را تقویت بانکداری اسلامی در کنار ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد.

تقویت بانکداری اسلامی توسط تعاونی اعتبار ثامن‌الائمه‌
شیرزاد محمد پوروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به همکاری مادی، معنوی و اثرگذار تعاونی اعتبار ثامن الائمه در برگزاری جشن‌های دهه کرامت اظهار داشت: تعاونی ثامن‌الائمه با همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی در برپایی جشن‌های دهه کرامت با سایر ارگان‌ها نیز همکاری می‌کند.
وی با اشاره به اینکه نام تعاونی ثامن الائمه نشات گرفته از نام امام رضا(ع) است، تصریح کرد: مجموعه تعاونی ثامن الائمه با حساسیت بیشتری در این ایام به گسترش و بسط فرهنگ رضوی و اشاعه ارزش‌های دینی تلاش می‌کند.
سرپرست تعاونی اعتبار ثامن الائمه مازندران یکی از رسالت‌های تعاونی اعتباری ثامن الائمه را تقویت بانکداری اسلامی در کنار ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: تعاونی اعتباری ثامن الائمه در کنار خدمات‌دهی به مردم در جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) نیز همکاری مناسبی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران داشت.
سرپرست تعاونی اعتبار ثامن الائمه مازندران با اعلام اینکه هزینه بخشی از جوائز جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) از منابع مالی این موسسه تامین شد، خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع)  هزینه جوایز 11 منتخب مازندرانی به همراه هشت مدیر و خبرنگاران برتر حوزه جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع)  نیز پرداخت شد.
سرپرست تعاونی اعتبار ثامن الائمه مازندران با اشاره به افتتاح حساب برای خبرنگاران برتر نامه‌ای به امام رضا(ع) یادآور شد: هزینه اعزام تعدادی از برگزیدگان جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) نیز در برنامه کاری موسسه ثامن الائمه قرار دارد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول