اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد

فعالیت 86 جایگاه سوخت CNG برای خودروها در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران از فعالیت 86 جایگاه سوخت CNG برای خودروها در این استان خبر داد.

فعالیت 86 جایگاه سوخت CNG برای خودروها در مازندران

محسن عرب‌مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: در استان مازندران 563 هزار و 726 علمک گاز نصب است که 862 هزار و 872 مشترک از آن بهره می‌برند.

وی با اعلام اینکه 97 درصد خانوارهای شهری مازندران از نعمت گاز برخوردارند، گفت: در شش شهر پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

عرب‌مقصودی با اشاره به اینکه از 3 هزار و 81 روستای مازندران یک هزار و 277 روستا برخوردار از گاز وجود دارد، افزود: ضریب نفوذ گاز به روستاها 70 درصد بوده البته با توجه به میزان نرمال کشوری که 45 درصد است رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات گازرسانی در 406 روستا در حال انجام است، تصریح کرد: 441 واحد صنعتی، 17 شهرک صنعتی و 86 جایگاه CNG در مازندران از این نعمت خدادادی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه در دهه فجر امسال 36 پروژه گاز آماده افتتاح شد، ابراز داشت: گازرسانی به پنج روستای آمل نیز در این بین وجود داشت که در مجموع 143 هزار و 590 متر لوله‌گذاری با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان انجام شد که 4 هزار و 508 خانوار از این سوخت سالم بهره‌مند شدند.

وی درباره پروژه گازرسانی به شهرستان آمل بیان داشت: هم‌اکنون از چهار شهر آمل یک شهر گازدار بوده که این عملیات در شهر دابودشت در حال اجرا است و دو شهر رینه و گزنگ نیز در فراخوان پیمانکار قرار دارند.

عرب‌مقصودی عنوان کرد: 98.8 درصد خانوارهای شهری آمل از نعمت گاز برخوردار هستند که 120 روستای این شهر گازدار بوده همچنین 93 روستا با فعالیت پیمانکار عملیات در حال اجرا است و 15 روستا نیز به تازگی به این جمع پیوستند.

وی درباره لوله‌گذاری روستاهای آمل اذعان داشت: عملیات گازرسانی به روستاهای آمل با حجم لوله‌گذاری 315 هزار و 38 متر با اعتباری بیش از 160 میلیارد و 485 میلیون ریال در حال انجام است که در پایان 10 هزار و 553 خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول