اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی کرمان:

کرمان 165 جایگاه سوخت دارد/ مجوز جایگاه cng در جیرفت صادر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه در استان کرمان 165 جایگاه سوخت وجود دارد، گفت: تا زمانی که گاز طبیعی به شهرستان جیرفت وارد نشود، نمی‌توانیم، مجوز احداث جایگاه cng را بدهیم.

کرمان 165 جایگاه سوخت دارد/ مجوز جایگاه cng در جیرفت صادر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدمهدی قرایی عصر امروز در حاشیه افتتاح جایگاه سوخت «ایثار» در شهرستان جیرفت اظهار داشت: این جایگاه سوخت 2 هزار مترمربع مساحت دارد.

وی افزود: این هجدهمین جایگاه سوخت است که در شهرستان جیرفت به بهره‌برداری می‌رسد.

قرایی تصریح کرد: این جایگاه سوخت با 800 میلیون تومان اعتبار توسط بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات دولتی ساخته شده است.

وی ابراز داشت: در جایگاه سوخت «ایثار»، گنجایش مخازن بنزین و گازوئیل هر کدام به میزان 180 هزار لیتر است که توانسته برای 12 نفر اشتغالزایی کند.

قرایی بیان داشت: این جایگاه که طی یک سال ساخته شده دارای سه سکوی ویژه بنزین و سه سکوی گازوئیل است که در هر کدام از آن‌ها 12 خودرو به طور همزمان قادر به سوخت‌گیری هستند.

وی گفت: جایگاه سوخت «ایثار» شش پمپ و 12 نازل برای سوخت‌گیری انواع خودروی سبک و سنگین دارد.

قرایی با اشاره به اینکه با افتتاح این دو جایگاه در شهرستان جیرفت، تعداد جایگاه‌های سوخت استان کرمان به 165 رسیده است، عنوان کرد: تمام متقاضیان ایجاد جایگاه‌های سوخت باید شرایط لازم برای ایمنی فنی در زمان حوادث را داشته باشند.

وی در زمینه احداث جایگاه cng در شهرستان جیرفت اذعان داشت: تا زمانی که گاز طبیعی به شهرستان وارد نشود، نمی‌توانیم، مجوز احداث چنین جایگاه‌هایی را بدهیم.

قرایی خاطرنشان کرد: از سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود تا در بخش‌ها و مراکز شهرستان‌ها با کمک تسهیلات دولتی به ایجاد جایگاه‌های سوخت اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول