اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوشهر خبر داد

فعالیت 70 جایگاه سوخت بنزین و CNG در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر گفت: در ایام نوروز امسال 55 جایگاه سوخت بنزین و 15 جایگاه سی ان جی در این استان فعال بودند.

فعالیت 70 جایگاه سوخت بنزین و CNG در ایام نوروز

احمد دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به منظور فراهم کردن شرایط مطلوب برای میزبانی از مسافران نوروزی امسال 2 هزار و 400 کلاس درس از سوی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی و 20 کمپینگ نیز با تعامل با شهرداران و بخش خصوصی در تمام شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین حدود 20 هتل و هتل آپاراتمان در کنار 50 واحد استیجاری مهمانسراها با همکاری اماکن نیروی انتظامی به مسافران خدمات دادند.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف صنایع دستی، سنگ، محصولات دریایی استان بوشهر، برپایی جشنواره طبخ میگو از دیگر برنامه‌هایی بود که در ایام نوروز برای مسافران نوروزی اجرا شد.

دشتی گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر با نهایت تلاش حد سعی داشت تا بهترین خدمات را به مسافران نوروزی بدهد.

وی تصریح کرد: با وجود حضور چشمگیر مسافران نوروزی در استان بوشهر، اما خدمات ارائه شده به مسافران نیز نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

این مسئول اضافه کرد: استان بوشهر هر ساله در ایام نوروز استان مقصد محسوب می‌شود و نسبت به دیگر استان‌های کشور ماندگاری مسافر در این استان بیشتر است.

دشتی با بیان اینکه بندر گناوه میزبان بیشترین مسافر نوروزی در بوشهر بوده گفت: با توجه به پیش‌بینی از حضور مسافران میلیونی در بندر گناوه، ستاد تسهیلات تمهیدات لازم برای میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی را اندیشیده و فرماندار گناوه نیز به خوبی این امر را مدیریت کرده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول