اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 8 سال انتظار

جایگاه سوخت CNG لوشان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار لوشان از افتتاح جایگاه سوخت گاز طبیعی لوشان پس از هشت سال انتظار همزمان با دهه فجر خبر داد.

جایگاه سوخت CNG لوشان افتتاح می‌شود

علیرضا شمسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی تمام اقشار مردم ایران به ثمر نشست. مردان و زنان ایران اسلامی با رشادت‌های خود و دلیرانه ثابت کرده‌اند که در حفظ ارزش‌ها پایبند هستند.

این مسئول دستاوردهای عظیم انقلاب را حاصل ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: شهدا با نثار خون خود به جامعه بیداری بخشیدند.

وی با گرامیداشت هفته وحدت، اتحاد امت اسلامی در طول انقلاب را نمونه بارز وحدت ملت ایران برای مبارزه با استکبار دانست و افزود: ریشه وحدت ملت در دل تاریخ انقلاب است و مردم در این 33 سال ثابت کرده‌اند که دشمن قادر نیست وحدت اسلامی مردم را از بین ببرد.

شمسینی تبعیت از رهبری را لازمه وحدت منسجم در جامعه خواند و ابراز داشت: وحدت مردم در فضای کنونی کشور یأس دشمن را فراهم می‌کند. 

وی رشد امورات عمرانی و سازندگی را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و اذعان داشت: پس از دفاع مقدس مردم با عزم و اراده در راستای برطرف کردن محرومیت‌ها و نیازهای مناطق محروم گامی رفیع برای پیشبرد امورات سازندگی برداشته‌اند.

شهردار لوشان، حفظ ارزش‌های امام راحل و شهدای سرافراز را مورد تاکید قرار داد و گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط مردم نشان می‌دهد که مردم بیش از پیش به انقلاب وابسته هستند و دشمن خیالی خام در سر دارد.

وی تشکیل ستاد فرعی دهه فجر در لوشان را یکی از اقدام‌های انجام شده برای گرامیداشت این ایام دانست و خاطر نشان کرد: ستاد فرعی لوشان با حضور امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان اداره‌ها و نهادهای این شهر تشکیل شده است.

شمسینی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در لوشان خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح کلان را در قالب تصویر معرفی می‌کند.

وی دیدار با امام جمعه لوشان، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با خانواده سردار شهید هدایت درویشوند فرمانده سپاه رودبار و قرائت زیارت پر فیض عاشورا در بیت این شهید گرانقدر را از برنامه‌های ستاد فرعی لوشان عنوان کرد.

این مسئول افتتاح جایگاه سوخت گاز طبیعی لوشان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر برشمرد و یادآور شد: این پروژه از آرزوهای هشت ساله مردم لوشان است که به میمنت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پیگیری‌های مسئولان شهر، شهرستان و استان را در تحقق این پروژه مهم دانست و افزود: افتتاح این جایگاه بخش عظیمی از نیازهای سوخت خودروهای لوشان را برطرف می‌کند.

شمسینی برگزاری جشن پیروزی انقلاب را از دیگر برنامه‌های ستاد فرعی لوشان برشمرد و اذعان داشت: این مراسم در شب پیروزی انقلاب اسلامی در لوشان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال یادبود شهدای لوشان و سردار شهید هدایت درویشوند خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری دعای ندبه، مراسم شبی با قرآن، گلباران و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر ستاد فرعی لوشان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول