اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 11 جایگاه CNG در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: 11 جایگاه CNG در این استان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

بهره‌برداری از 11 جایگاه CNG در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی افزود: تاکنون عملیات گازرسانی به 136 جایگاه CNG در استان به اتمام رسیده و با گازرسانی به 11 جایگاه جدید، تعداد کل جایگاه‌های گازدار استان به 147 مورد افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: ظرفیت کل جایگاه‌های CNG گازدار شده در استان 253 هزار و 500 مترمکعب در ساعت بوده و بیشترین تعداد جایگاه‌ها در شهر تبریز مستقر است.

دینی ادامه داد: گازرسانی به جایگاه‌های جدید در راستای بهینه‌سازی مصرف سوخت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و رفاه اجتماعی همچنین ایجاد زمینه اشتغالزایی انجام می‌پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از گازرسانی به هشت شهرک صنعتی در ایام دهه فجر خبر داد و اعلام کرد: شهرک‌های صنعتی غرب تبریز، یوزبند کلیبر، عجب‌شیر، اسپیران، دوزدوزان، ترک، کاغذکنان و شبستر در راستای اشتراک‌پذیری مشترکان جدید صنعتی و تحقق توسعه پایدار استان از طریق ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی و بهبود عوامل تولید، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

دینی با اشاره به اولویت اصلی شرکت گاز استان به منظور حرکت در راستای اهداف دولت خدمتگزار مبنی بر ارتقای فعالیت‌ها در زمینه خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم اظهار داشت: اعتبار پیش‌بینی شده برای گازرسانی به جایگاه‌های CNG جدید حدود 6 هزار میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهتمام دولت خدمتگزار شاهد توسعه رفاه و ارتقای فعالیت‌های گازرسانی در حوزه‌های زیرساختی بوده‌ایم که پیش‌بینی می‌شود در سایه تعاملات سازنده با جایگاه‌داران استان زمینه حل و فصل تمام امور مربوط به جایگاه‌ها و ایجاد شهری سالم از طریق دسترسی آسان به سوخت پاک و خدمت‌رسانی بهینه در این بخش فراهم شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول