اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

از خادمان سفرهای نوروزی در فردوس تجلیل شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان از خادمان سفرهای نوروزی سال 91 شهرستان فردوس تجلیل شد.

از خادمان سفرهای نوروزی در فردوس تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، فرماندار شهرستان فردوس ظهر امروز در جلسه تجلیل از خادمان گردشگری شهرستان فردوس که در محل آبگرم معدنی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در تعطیلات نوروز سال جاری آمار ورودی مسافران به شهرستان فردوس از رشد چشمگیری برخوردار بود.

وی افزود: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده و بازدید مسئولان کشوری و استانی، دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ایام عید نوروز با وجود امکانات محدود، بهترین خدمت‌رسانی را به مسافران و زائران امام هشتم(ع) داشته‌اند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: در زمینه اسکان مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، هیئت‌های مذهبی و امامزادگان با مشکلی رو به رو نبوده‌ و اسکان مسافران به نحو مطلوب انجام شد.

اقبال با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز طی یک شب 24 هزار نفر مسافر در فردوس اسکان یافتند، یادآور شد: علاوه بر 208 کلاس درس، تعداد 16سوئیت در آبگرم معدنی، شبستان تازه تأسیس امامزادگان و پنج هیئت مذهبی در فردوس و اسلامیه اسکان مسافران را به عهده داشتند.

وی گفت: در مرمت بناهای تاریخی شهرستان نیز اقدامات خوبی انجام شده است که امسال شاهد بازدید 160 هزار نفر از مجموعه شهر تاریخی تون و ابنیه تاریخی شهرستان بودیم.

فرماندار فردوس افزود: شهرستان فردوس دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه گردشگری است که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح، کمک مردم و بخش خصوصی علاوه بر شناساندن جایگاه فرهنگی و تاریخی این شهرستان از حضور حجم بالای مسافر در فردوس بیشترین استفاده را داشته باشیم.

اقبال با اشاره به کمبود امکانات در شهرستان در مقابل حجم بالای مسافر ورودی به فردوس تصریح کرد: مشکلات و نقایصی بر سر راه خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران وجود دارد که عمده این مشکلات کمبود امکانات اسکان با توجه به حجم بالای مسافر است.

وی یادآور شد: پس از کشاورزی، می‌توان از ورود حجم بالای مسافر به فردوس به‌عنوان قطب دوم اقتصادی شهرستان استفاده کرد که در این زمینه نیز باید کارهایی انجام شود تا مردم شهرستان نیز از این ظرفیت بالا بهره‌مند شوند.

فرماندار فردوس گفت: مسئولان استانی نیز باید به حجم بالای مسافر به شهرستان فردوس توجه و یکی از شاخص‌های توزیع اعتبارات را آمار مسافران ورودی در نظر بگیرند.

در این مراسم از خادمان سفرهای نوروزی شهرستان فردوس با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول