اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری خبر داد

اجرای طرح رتبه‌بندی شرکت‌های مسافربری جاده‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تمام شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری جاده‌ای امسال در طرح درجه‌بندی قرار می‌گیرند.

اجرای طرح رتبه‌بندی شرکت‌های مسافربری جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان، داریوش باقرجوان در جریان بازدید از پیشرفت فیزیکی احداث پایانه مسافربری جدید کرمان و در جمع کارگروه ارتقای خدمات مسافر استان کرمان اظهار داشت: تمام شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری سراسر کشور تا پایان سال 91 در طرح رتبه‌بندی قرار گرفته و در یکی از درجه‌های یک تا پنج قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: این طرح براساس میزان خدمات و کیفیت خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که به مسافر می‌دهند، انجام می‌شود.

باقر جوان با اشاره به اینکه استان کرمان همیشه جزو استان‌های پیشگام و خلاق در زمینه اجرای طرح‌های نو در بخش حمل و نقل مسافر بوده است، خاطر نشان کرد: طرح تشکیل کمیته ارتقای خدمات بخش مسافر و آموزش و ساماندهی میهمانداران اتوبوس از خلاقیت‌های استان کرمان بوده که در دیگر استان‌های کشور نیز اجرا شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های فیزیکی و معنوی که در بخش حمل و نقل مسافر استان کرمان صورت گرفته، این استان را در جایگاه مطلوب‌تری در بخش حمل و نقل مسافر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول