اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد

جابجایی 7.5 میلیون مسافر توسط ناوگان مسافربری چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته 7 میلیون و 535 مسافر توسط ناوگان برون شهری این استان جابه‌جا شدند.

جابجایی 7.5 میلیون مسافر توسط ناوگان مسافربری چهارمحال و بختیاری

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در سال گذشته 7 میلیون و 535 مسافر توسط ناوگان برون شهری این استان جابه‌جا شدند، که از این تعداد 5 میلیون و 218 هزار مسافر در مسیرهای درون استانی و 2 میلیون و 188 هزار و 167 نفر در مسیرهای برون استانی جابه‌جا شدند.

وی مجموع تعداد رانندگان باری و مسافری این استان را 18 هزار و 891 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد مسافر در قالب 567 هزار و 948 سفر درون و برون شهری در این استان جابه‌جا شده است.

کرمی در ادامه همچنین با اشاره به جابه‌جایی 2 میلیون و 588 هزار و 625 تن کالا در سال گذشته در این استان، گفت: این کالاها در قالب 198 هزار سرویس از سوی شرکت‌های حمل و نقل این استان جابه‌جا شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری در ادامه نصب دوربین‌های نظارتی در سطح محورهای مواصلاتی این استان را از جمله رویکردهای این اداره کل در سال جاری برشمرد و گفت: صدور کارت سلامت ویژه رانندگان وسائط نقلیه از دیگر اقدامات این اداره کل محسوب خواهد شد.

وی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: سرمایه و نیروی کار از مهم‌ترین عوامل در راستای رسیدن به رشد و توسعه پایدار در بخش حمل و نقل محسوب می‌شود که باید بستر لازم برای فعالیت افراد در این بخش را فراهم کرد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول