اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

مشکلی در حوزه زیرساختی مسافرت‌های دریایی کیش وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسبی در بنادر آفتاب و کیش ایجاد شده، گفت: در حال حاضر مشکلی در حوزه زیرساختی مسافرت‌های دریایی به کیش وجود ندارد.

مشکلی در حوزه زیرساختی مسافرت‌های دریایی کیش وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، علی‌اکبر صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش تبیین استراتژی دریایی بنادر هرمزگان که در کیش در حال برگزاری است، اظهار داشت: اهمیت آب‌های هرمزگان و وجود بنادری مهم در عرصه مسافری و تجاری، این استان را از سایر استان‌های ساحلی و دریایی متمایز کرده و از این‌رو هرمزگان و دستگاه مربوط به مدیریت بنادر و دریانوردی آن از دیرباز مورد توجه بوده است.

وی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر در این جزیره با توسعه بندرگاه و اسکله‌ تجاری، زیرساخت‌های درخور توجهی در حوزه تجاری ایجاد شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان متذکر شد: علاوه بر ظرفیت‌‌های یاد شده، امروز محورهای دریایی منتهی به کیش به ویژه از بندرچارک و بندرآفتاب از مسیرهای دریایی مسافرتی مهم کشور به شمار می‌روند به طوری که سالانه میلیون‌ها مسافر از این محور تردد می‌کنند.

همایش تبیین استراتژی دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در سال 91 از روز یک‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش آغاز شده است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول