اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«مسافر دهکده جهانی» به نمایشگاه کتاب می‌آید

خبرگزاری فارس: کتاب «مسافر دهکده جهانی» زندگینامه پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، استاد برجسته علوم ارتباطات و رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا، همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود.

«مسافر دهکده جهانی» به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه هفتمین همایش دائمی روابط‌عمومی الکترونیک، کتاب «مسافر دهکده جهانی» زندگینامه پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، استاد برجسته علوم ارتباطات و رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا، همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود.

امیرعباس تقی‌پور، ناشر این کتاب در گفتگویی با اعلام این مطلب گفت: نگین حسینی نویسنده این کتاب، زندگی شخصی، دانشجویی و حرفه‌ای این استاد برجسته علوم ارتباطات را از کودکی تا مردادماه 1390 با روایتی زیبا و روان تالیف کرده است.

وی با ذکر این نکته که پروفسور هاوارد کوهن، رئیس پیشین دانشگاه پوردو کلیومت برای این کتاب مقدمه نوشته است، اظهار داشت: این کتاب با سه مقدمه دیگراز نویسنده، علی‌اکبرعبدالرشیدی و اینجانب همراه است.

تقی‌پور با اشاره به اینکه زوایای مختلف زندگی استاد کمالی‌پور، آموزنده است، گفت: مخاطب این کتاب علاوه بر فعالان حوزه ارتباطات و رسانه، کسانی هستند که می‌خواهند به نوعی در راه رسیدن به اهدافشان به موفقیت قابل توجهی برسند.

پروفسور کمالی‌پور نیز در این کتاب با بیان زوایای پیدا و پنهان زندگی خود، هدف از انتشار این کتاب را اینگونه نوشته است: سال‌ها پیش وقتی پس از 18 سال دوری به وطن بازگشتم و شور و شوق و هوش و ذکاوت جوانان ایرانی را از نزدیک دیدم، به توصیه‌ تعدادی از دوستان دانشگاهی به فکر انتشار کتاب زندگی‌ام افتادم تا شاید سرگذشت من بتواند راهنمای عمل نوجوانان و جوانانی باشد که با وجود ظرفیت‌های بالای هوشی و فکری، تصور می‌کنند برخی مشکلات و گاه شرایط زندگی، به آنها اجازه نمی‌دهد به اهدافشان در راه کسب علم و پیشرفت برسند.

کمالی‌پور در بخش دیگری از این کتاب می‌نویسد: نوشتن، منتشر کردن و برملا کردن گوشه‌های زندگی شخصی کار ساده‌ای نیست، اما من معتقدم که چیزی برای پنهان کردن و نگفتن ندارم. هر چه دارم، متعلق به زندگی یک خیرآبادی راوری کرمانی ایرانی است که امروز مایل است آن را با همشهریان و هموطنانش قسمت کند و در بین هموطنان و همشهری‌‌هایش کسی را غریبه نمی‌بیند.

تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات افزود: امیدواریم مراسم رونمایی از کتاب با حضور استاد برگزار شود.

وی اضافه کرد: این کتاب در هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک نیز عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول