اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابلسر مطرح کرد

استفاده نادرست مسافران از دریا / جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سواحل

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بابلسر گفت: استفاده نادرست مسافران از دریا بحث نگران‌کننده‌ای است که در سواحل وجود دارد.

استفاده نادرست مسافران از دریا / جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سواحل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مهدی انتظاری صبح امروز در جلسه طرح سالم‌سازی دریا اظهار داشت: مسافرانی که وارد شهرهای ساحلی می‌شوند ممکن است هیچ آشنایی با دریا و سواحل نداشته و این امر موجب از دست دادن جان‌شان شود.

این مسئول افزود: پس نخستین اقدام در این مورد تبلیغات رسانه‌ای بوده تا استفاده درست از دریا برای مسافران نهادینه شده و هنگام ورود به دریا با مسائل و خطرات آن آشنا شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بابلسر بیشترین مسافران و طرح را در مازندران دارد، لازم است نگاه استان به این شهرستان نگاه ویژه‌ای بوده و با یک دید وسیع‌تر امکانات بیشتری در مورد طرح‌ها در اختیار این شهرستان قرار دهند.

انتظاری خاطرنشان کرد: بحث نگران‌کننده در این امر استفاده نادرست مسافران از دریا بوده و به هیچ وجه مسائل بهداشتی را رعایت نکرده و با ریختن آشغال در سواحل و دریا ماموران شهرداری را با مشکل مواجه می‌کنند.

معاون فرماندار بابلسر از اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا نسبت به یک شکل کردن لباس ناجیان غریق اقدام کرده تا برای مسافران قابل شناسایی باشند.

این مسئول در پایان از شهرداری و شورای شهر خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شد و اذعان داشت: از هرگونه خدمات‌دهی آب، برق و گاز از سوی مسئولان مربوطه جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول