اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بزرگ‏ترین شرکت تولیدکننده اتوبوس ایران:

امنیت مهم‏ترین نیاز سرمایه‏گذاری و کارآفرینی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بزرگ‏ترین شرکت تولیدکننده اتوبوس در کشور تأکید کرد: امنیت نخستین و مهم‏ترین نیاز سرمایه‏گذاری و کارآفرینی است.

امنیت مهم‏ترین نیاز سرمایه‏گذاری و کارآفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان سمنان، تنی چند از مسئولان انتظامی استان و شهرستان سمنان به مناسبت روز کارگر با مدیرعامل شرکت عقاب‏افشان که بزرگ‏ترین تولیدکننده اتوبوس در کشور است، دیدار و گفت‏وگو کردند.

عبدالله اکبری‏راد، مدیرعامل شرکت عقاب‏افشان در این دیدار در سخنانی امنیت را عامل اساسی در کارآفرینی دانست و خاطرنشان کرد: افتخار ما این است در کشوری خدمت می‏کنیم که امنیت آن در بالاترین حد ممکن برقرار است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان مسئول مستقیم تأمین امنیت در کشور یاد کرد و اظهار داشت: مهم‏ترین و نخستین نیاز برای سرمایه‏گذاری و کارآفرینی امنیت بوده که پلیس در برقراری این مهم به خوبی درخشیده است.

اکبری‏راد به نام‌گذاری امسال با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: رفع شرایط سخت برای سرمایه‏گذاران، کاهش بیکاری و در پی آن افزایش امنیت عمومی را به دنبال دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در ابتدای این دیدار با تبریک فرارسیدن روز کارگر، نقش سرمایه‏گذار را در ارتقای شاخصه‏های امنیت اجتماعی تأثیرگذار خواند و در ادامه به تبیین جایگاه کار و کارگر در مبانی دینی و سیره عملی پیامبر اعظم(ص) پرداخت.

عباس‏علی رحیمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به فراهم کردن زمینه‏های فعالیت مناسب سرمایه‏گذاران در سال جاری، تأمین امنیت را یکی از مهم‏ترین این زمینه‏ها دانست و از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تأمین این امر خبر داد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول