اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خبر داد

اجرای 2 پروژه سرمایه‎گذاری خارجی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از دو پروژه سرمایه‎گذاری خارجی به ارزش 200 میلیون دلار در گلستان خبر داد.

اجرای 2 پروژه سرمایه‎گذاری خارجی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: پروژه‎های طلاسازی و احداث سیلو در شهرک صنعتی اترک از محل توسعه راه‎آهن گرگان- اینچه‎برون از جمله پروژه‎هایی است که بحث سرمایه‎گذاری خارجی در آن مطرح است.

وی در خصوص طرح‎های توسعه استان ابراز داشت: در بخش گردشگری دو زیرساخت اصلی را باید انجام دهیم که شامل دو هتل پنج‎ستاره بوتانیک و پارتیا است که به صورت ویژه این پروژه‎ها رصد می‎شوند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان اذعان کرد: یکی دیگر از طرح‎های بخش گردشگری سامانه آسمانه دریای خزر است که در قالب پروژه بزرگ گردشگری به دنبال اجرای آن هستیم.

غلامی با بیان اینکه 5/2 میلیارد دلار فرصت سرمایه‎گذاری در سایت مهیا است بیان کرد: ما آماده جذب سرمایه‎گذاری به خصوص سرمایه‎گذاری صنعتی در شهرک‎ها هستیم و تخفیفات خوبی نیز به سرمایه‎گذارانی که در این حوزه وارد شوند ارائه خواهیم داد.

وی در خصوص ایجاد اشتغال پایدار بیان داشت: در دنیا بنگاه‎ها مدام در حال تغییر شکل هستند و شکل اشتغال عوض شده و اشتغال پایدار به معنای این نیست که اشتغال در یک‎جا صورت بگیرد بلکه اشتغال هر زمان باید فراهم باشد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: سعی می‎کنیم با کمک به سرمایه‎گذاران و تولیدکنندگان فعالی که واقعا فعالیت‎شان محرز شده است اعطای سرمایه در گردش، رفع موانع تولید و رفع مشکلات زیرساخت‌ها را به انجام برسانیم تا به اشتغال پایدار کمک کنیم.

غلامی اظهار داشت: پروژه‎هایی که توجیه ندارند و یا از توجیه خارج شده‎اند هزینه‎ای برای آنها مصروف نخواهد شد بلکه پروژه‎هایی که از ارزش افزوده بالا، افزایش تولید و اشتغال برخوردار هستند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول