اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

اشتغال پایدار در سایه سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرایان گفت: اشتغال پایدار در شهرستان سرایان در سایه سرمایه‌گذاری و توجه جدی به بخش کشاورزی فراهم می‌شود.

اشتغال پایدار در سایه سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در کارگروه بخش توسعه کشاورزی سرایان با اشاره به اهمیت بحث اشتغال ضرورت سرمایه‌گذاری در این بخش را مورد تأکید قرار داد.

وی گفت: اشتغال پایدار شهرستان در سایه سرمایه‌گذاری و توجه جدی به بخش کشاورزی فراهم می‌شود.

فرماندار سرایان بهره‌وری در بخش کشاورزی را در سایه توجه به روش‌های علمی کشاورزی دانست و افزود: کشاورزی باید بر مبنای علمی دنبال شود که در این راستا لازم است تا از کارشناسان بخش کشاورزی استفاده شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سرایان نیز در این نشست با اشاره به استعدادهای بالقوه شهرستان سرایان در بخش کشاورزی گفت: باید با برنامه‌ریزی در راستای افزایش محصولات گام برداریم.

علی تیموری، محور برگزاری جلسه را اشتغال و تولید در بخش کشاورزی عنوان کرد و با اشاره به مشکلات و نیازهای بخش کشاورزی از پیشنهاد 60 طرح کشاورزی و تولیدی اولویت‌بندی شده توسط جهاد کشاورزی سرایان خبر داد.

وی گفت: احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای سرایان، آیسک و سه‌قلعه از اولویت و خواست‌های شهرستان سرایان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سرایان از اعطای تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی با کارمزد هفت درصد در این شهرستان خبر داد.

تیموری با اشاره به اختصاص اعتبارات فاز نخست فعالیت کارگروه استان گفت: در این طرح اشتغالزایی و تثبیت اشتغال مورد تأکید قرار گرفته که بر اساس نیازهای هر شهرستان تقسیم خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول