اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از آب معدنی چویل:

بانک‌ها به روان‌سازی سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها به روان‌سازی امر سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.

بانک‌ها به روان‌سازی سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اکبر نیکزاد ظهر امروز در بازدید از طرح تعاونی آب معدنی چویل دنا در سی‌سخت اظهار کرد: تولید، اشتغال و افزایش صادرات با توسعه تعاونی‌ها، مشارکت سرمایه‌گذاران بومی و تکیه بر سرمایه‌گذاران برون استانی میسر است و همه مدیران باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مردم هم باید بیش از گذشته با مشارکت در تعاونی‌های تولیدی وارد عرصه شوند چراکه تمام شرایط برای حمایت از تولید کننده و سرمایه‌گذار فراهم است.

نیکزاد در اختیار قرار دادن زمین به هر میزان در شهرک‌های صنعتی، جواب به استعلام‌ها در کوتاه مدت توسط دستگاه‌های اجرایی، تسهیلات لازم در کنار حمایت‌های ویژه در استان را زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران و ایجاد تعاونی‌ها برای ورود به چرخه تولید و اشتغال برشمرد.

به گفته وی امروز دولت تمام شرایط را برای سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای و سطحی از خود اشتغالی، کارگاه‌های کوچک تولیدی گرفته تا واحدهای متوسط اقتصادی، بنگاه‌های بزرگ صنعتی و تولیدی با مشوق‌ها و حمایت‌های مالی، امکانات سخت افزاری و تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

نیکزاد با اشاره به اینکه، امروز در خصوص مسئله مهم سرمایه‌گذاری اولویت‌ها مشخص شده و با روان کردن فرآیند کارها، سرمایه‌گذاران به سمت آن هدایت می‌شوند، گفت: همه دستگاه‌ها بدون استثنا و در راس آنها دستگاه‌های متولی امر و بانک‌های عامل در روان و شفاف کردن امر سرمایه‌گذاری متحد و هم‌سو حرکت می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان با یک درصد مساحت و کمتر از یک درصد جمعیت کشور، برخوردار از 10 درصد آب، 20 درصد نفت و گاز، هشت درصد جنگل کشور و دیگر منابع معدنی و زیر زمینی و موقعیت جغرافیایی مناسب آب هوایی و دارای امنیت کامل است، افزود: نیروی انسانی ارزان و مشوق‌های ویژه منطقه امتیازات خوبی برای جذب سرمایه گذاری است که باید از این امتیازات برای استان نهایت بهره را برد.

نیکزاد یادآور شد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، وظیفه همه مدیران است که در کنار فراهم کردن تمام شرایط فیزیکی به مسئله مدیریت، آموزش، مشاوره و راهنمایی سرمایه‌گذاران توجه کنند تا شرایط تضمین در سرمایه‌گذاری و برگشت سرمایه هم فراهم شود.

در بازدید استاندار از طرح تعاونی و تولیدی آب معدنی چویل دنا که با مشارکت بیش از 4 هزار نفر احداث شده و آماده برای افتتاح می‌باشد، دستورات لازم جهت قرار دادن تسهیلات و سرمایه در گردش برای این طرح تولیدی از سوی نیکزاد صادر شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول