اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

زمینه سرمایه‌گذاری در شیراز فراهم است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: زمینه هر نوع سرمایه‌گذاری در شهر مقدس شیراز با همت شورای اسلامی و شهرداری این شهر فراهم شده است.

زمینه سرمایه‌گذاری در شیراز فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت عصر امروز در مراسم تجلیل از کارفرمایان و تلاشگران عرصه کار اظهار داشت: کارآفرینان جهادگران عرصه اقتصادی هستند و اگر به دنبال استقلال کامل در دنیای امروز هستیم جهادگران این امر کارآفرینان هستند.

شهردار شیراز ابراز داشت: دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه شکوفایی و عدالت اقتصادی است و کاری که کارآفرینان در این راستا می‌کنند مانند کاری است که مدافعان و رزمندگان انقلاب اسلامی در دهه نخست انقلاب انجام می‌دادند.

وی گفت: توسعه اقتصادی می‌تواند شکوفایی و استقلال بیشتری برای انقلاب اسلامی به همراه داشته باشد که در این راستا همگی باید تلاش مضاعفی کنیم تا اهداف رشد اقتصادی محقق شود.

 

* سرمایه‌برداری به جای سرمایه‌گذاری

شهردار شیراز در ادامه با بیان اینکه شهرداری شیراز در گذشته در حوزه سرمایه‌گذاری موفق عمل نکرده است تصریح کرد: شهرداری شیراز در گذشته در جذب سرمایه موفق نبوده و حضور عده‌ای که بدون هیچ زحمتی و سرمایه‌ای اقدام بر سرمایه‌برداری کردند مزید علت بوده است.

پاک فطرت ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار میلیارد تومان پروژه در شهرداری شیراز تعریف شده است و من به عنوان شهردار تضمین می‌کنم که اگر سرمایه‌داری حاضر شود، دست‌کم از سود 30 درصدی سالانه بهره‌مند می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر زمینه هر نوع سرمایه‌گذاری در شهر شیراز فراهم شده و پروژه‌های بسیار خوبی در سطح شهر شیراز برای سرمایه‌گذاری تعریف شده است. 

وی تصریح کرد: مکان‌های مختلفی از املاک شهرداری و شهر مورد بررسی قرار گرفته است و امروز شرایطی فراهم شده تا با حضور یک سرمایه‌گذار بتوان در مکانی تعریف شده و بدون هیچ مشکلی از وجود سرمایه‌گذار بهره‌مند شد.

به گزارش فارس، در این مراسم از کارآفرینان نمونه همزمان با هفته شیراز تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول