اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه دشتی خبر داد:

حضور بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه دشتی گفت: پنج هزار و 700 نفر روز دانش‌آموز و 600 نفر روز نیروهای فرهنگی در اجرای طرح هجرت سه شرکت کردند.

حضور بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز در طرح هجرت 3
به گزارش خبرگزاری فارس ازدشتی، علی شیخیانی سه‌شنبه شب در مراسم اختتامیه طرح هجرت سه در دشتی اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی یک هدیه الهی است که توسط حضرت امام خمینی(ره) به ملت ایران اسلامی تقدیم شد.
وی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی با اهدا سه هزار و 600 شهید دانش‌آموز توانست شجره طیبه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را آبیاری کند.
شیخیانی بیان داشت: طرح هجرت سه لبیک گفتن به ندای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب صورت گرفته و فضا سازی مطلوبی برای اجرای آن نیز صورت گرفته است.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتی نیز در این برنامه گفت: طرح هجرت با تاسی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب آغاز شد که دانش‌آموزان بسیجی با شور و نشاط و روحیه بسیجی در این میدان حضور یافتند.
سید نیام‌الدین حسینی افزود: آنچه دانش‌آموزان و همکاران را در گرمای تابستان به سمت کار و فعالیت می‌کشاند اخلاص و لبیک به فرمان رهبر انقلاب است.
وی اضافه کرد: همه بدون چشمداشت مالی در این طرح حضور یافتند و بسیجی‌وار مانند ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به انجام امور پرداختند که جا دارد از همه دانش آموزان و عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کنیم.
حسینی گفت: تعامل بین سپاه و آموزش و پرورش را به فال نیک می‌گیریم زیرا از آیتم‌های اصلی موفقیت طرح هجرت همین عامل بود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه دشتی نیز گفت: از همه عوامل اجرایی و دانش‌آموزان قدردانی می‌کنم که در این طرح ما را یاری کردند.
بهرام استاد افزود: بسیج یک مقوله اندیشمندی است که در همه برهه‌ها وجود داشته ولی نسل آن در هر زمان متفاوت بوده است.
وی ادامه داد: بسیج در زمان انقلاب اسلامی نیز به شکل‌های مختلفی صورت گرفته است که یکی از آن موارد، بسیج سازندگی بود که دارای خیر و برکات زیادی بوده و این برکات در مدارس نیز به چشم می‌خورد.
استاد با بیان اینکه تنبلی، سستی، کاهلی و بی‌حالی از صفات منفی در درون انسان‌ها است که باید آنان را از خود دور کنیم، گفت: در بسیج سازندگی روحیه نشاط و شادابی تقویت شده است.
در پایان نیز به دانش‌آموزان و عوامل اجرایی این طرح هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول