اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

طرح‌های هجرت، فرهنگ کار را تبیین می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: طرح‌های هجرت سه بسیج سازندگی حرکتی ارزشمند در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم و تبیین فرهنگ کار محسوب می‌شود.

طرح‌های هجرت، فرهنگ کار را تبیین می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمودرضا بخشی صبح امروز در جلسه اختتامیه طرح هجرت سه بسیج سازندگی شهرستان نهبندان اظهار داشت: کار در بسیج سازندگی به منزله یک کار ارزشی و ولایی محسوب می‌شود چرا که رهبر برای محرومیت‌زدایی و رسیدگی بیشتر به مناطق محروم، دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر فرمودند.
وی با بیان اینکه امروزه فرهنگ کار خودجوش و جمعی به ویژه کار بسیج سازندگی در جامعه در حال تبیین و نهادینه شدن است، تصریح کرد: بسیجیان و افرادی که دارای روحیه بسیجی هستند امروزه افتخار می‌کنند که کار ولایی را در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام انجام می‌دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان عملکرد طرح هجرت بسیج سازندگی در این شهرستان را مطلوب و سبب رضایت‌مندی مردم محروم و قشر روستایی عنوان کرد و افزود: برگزاری این جلسه به معنای پایان کار نیست بلکه اینگونه جلسات اختتامیه، آغازی برای خدمت به مناطق محروم این شهرستان است.
بخشی یادآور شد: این حرکت ارزشمند باید برای همیشه و در تمام ایام سال در سطح روستاها و مناطق کم‌ برخوردار نهبندان جاری باشد و با این حرکت در حقیقت کمک حال دولت باشیم.
وی اظهار داشت: طرح‌های هجرت سه بسیج سازندگی حرکتی ارزشمند در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم و تبیین فرهنگ کار و تلاش محسوب می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با اشاره به اینکه محوریت کار طرح هجرت سه بسیج سازندگی بحث فرهنگی و قسمتی از آن عمرانی است، گفت: اقدامات فرهنگی بسیجیان در این طرح سبب آگاهی بیشتر مردم به ویژه جامعه روستایی در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف می‌شود.
بخشی ادامه داد: طرح هجرت سه بسیج سازندگی طی مدت کاری خویش در روستاهای نهبندان در زمینه‌های تکمیل و ساخت غسالخانه، مسجد، حسینیه، نمازخانه، کتابخانه، مدرسه و مسکن اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در کارهای عام‌المنفعه و خداپسندانه برای رفاه حال محرومان باید همکار و همپای بسیج سازندگی باشند، تصریح کرد: طی سال جاری 17 گروه جهادی به نهبندان سفر کرده و منشا خیر و برکت در مناطق محروم مختلف این شهرستان شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اضافه کرد: این گروه‌های جهادی از دو تا 20 روز در مناطق مختلف حضور داشته و 30 هزار نفر روز کار انجام دادند.
بخشی با اشاره به اینکه از این تعداد گروه جهادی پنج گروه میهمان و مابقی میزبان بودند، افزود: گروه‌های جهادی بیشتر در زمینه‌های فرهنگی فعالیت داشته همان بحثی که امروز رسالت خطیر بسیج به شمار می‌آید.
وی در ادامه از فرماندار و تمامی مسئولان اجرایی شهرستان نهبندان به منظور همکاری خوب و شایسته با گروه‌های جهادی و طرح هجرت سه بسیج سازندگی تشکر کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول