اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک:

تمام نقاط اراک زیر پوشش طرح تفکیک از مبدأ پسماند قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: تا پایان سال جاری تمام نقاط شهر اراک زیر پوشش طرح تفکیک از مبدأ پسماند قرار خواهند گرفت.

تمام نقاط اراک زیر پوشش طرح تفکیک از مبدأ پسماند قرار می‌گیرد

محمود حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در سال گذشته بخشی از نقاط شهر اراک زیر پوشش این طرح قرار گرفت که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال تمام شهر اراک زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اجرای این طرح با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شد که این مشارکت و تعامل نقش بسیار مؤثری در مدیریت پسماند دارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک فرهنگ‌سازی به منظور مدیریت پسماند را از برنامه‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در این راستا هفته گذشته نخستین گردهمایی دانش‌آموزی مدیریت پسماند با حضور بیش از 400 دانش‌آموز مقطع ابتدایی چهارم و پنجم از 20 مدرسه شهر اراک برگزار شد که برگزاری این گردهمایی‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود مقابله و جمع‌آوری جوندگان و حیوانات موذی را از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها وجود جوندگان و حیوانات موذی است، چرا که این حیوانات سلامت و بهداشت جامعه را با تهدید مواجه می‌کنند.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در راستای وظایف خود، مقابله با این حیوانات را در دستور کار قرار داده که به منظور اجرای این مهم بیش از یک میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: برای اجرای این طرح یک شرکت بخش خصوصی از اردیبهشت ماه جاری فعالیت خود را آغاز کرده است که در مرحله اول نسبت به آگاه‌سازی شهروندان از طریق پخش 2 هزار پوستر و تراکت و بنر اقدام کرده است.

حسنی استفاده از سموم جدید به منظور از بین بردن موش‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول