اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان:

تهیه طرح جامع مدیریت پسماند در شهرستان‌ها الزامی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان گفت: تمامی شهرستان‌های اصفهان ملزم به تهیه طرح جامع مدیریت پسماند هستند و این شهرستان‌ها باید با انجام مطالعات این طرح نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

تهیه طرح جامع مدیریت پسماند در شهرستان‌ها الزامی است
تیمور باجول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت برخورداری تمام شهر‌ستان‌های استان از طرح جامع مدیریت پسماند اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان اصفهان از یک طرح جامع مدیریت پسماند برخوردار است.
وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های بازیافت موجود در سطح شهر اضافه کرد: مراجعه شهروندان برای تحویل زباله‌ها و پسماند‌های خانگی خود به ایستگاه‌های ثابت بازیافت نسبت به ایستگاه‌های سیار بیشتر است.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه درصد بالایی از پسماند‌های بازیافتی در ایستگاه‌های ثابت بازیافت موجود در سطح شهر جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: این سازمان به سوی احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌های بازیافت در تمامی مناطق شهرستان اصفهان حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه شهرداری‌های موجود در سطح استان باید هر ‌چه سریع‌تر نسبت به تهیه طرح جامع مدیریت پسماند اقدام کنند، افزود: تمامی شهرستان‌های اصفهان ملزم به تهیه طرح این طرح هستند و شهرداری‌های با جمعیت کم‌تر از یک میلیون نفر باید تا پایان سال 1392 از طرح جامع مدیریت پسماند برخوردار باشند.
باجول تاکید کرد: شهرداری‌های با جمعیت بیش از یک میلیون نفر نیز باید تا پایان سال‌جاری این طرح را تهیه کنند و در حال حاضر این سازمان در راستای کمک به شهرداری‌های استان به منظور تهیه طرح مدیریت پسماند از آمادگی کامل برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه به صورت قطعی این طرح باید برای برنامه‌های بلند‌مدت شهرداری‌ها تدوین شود، ادامه داد: تهیه این طرح از الزامات قانونی شهرداری‌ها است.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان بیان داشت: ارتقای کیفیت بهداشتی مکان‌های استقرار مخازن زباله و پسماند‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف طرح جامع مدیریت پسماند محسوب می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول