اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

بازسازی بافت فرسوده جیرفت نیازمند حرکت انقلابی است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: بازسازی و مهندسی‌سازی ساختمان‌های فرسوده جیرفت بر اساس استانداردهای لازم نیازمند یک حرکت اساسی و انقلابی است.

بازسازی بافت فرسوده جیرفت نیازمند حرکت انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت رفع مشکلات راهسازی را کلید رفع همه مشکلات منطقه دانست و اظهار داشت: در این راستا اداره کل راه و ترابری جنوب کرمان خدمات ارزشمندی را انجام داده است.

وی افزود: باز کردن مسیرها، جاده‌سازی و آسفالته کردن آنها یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در منطقه جنوب کرمان با جدیت دنبال شود.

غنچه‌پور شهرستان جیرفت را پیشانی جنوب خواند و تصریح کرد: توسعه و عمران این منطقه نیازمند اعتبارات کلان است.

وی ابراز داشت: باید مدیران با استفاده از تجارب گذشته در راستای خدمت به مردم منطقه نهایت تلاش خود را انجام دهند.

غنچه‌پور با توجه به 70 درصد بافت شهری فرسوده در این شهرستان عنوان کرد: این منطقه برای بازسازی و مهندسی‌سازی ساختمان‌ها بر اساس استانداردهای لازم نیازمند یک حرکت اساسی و انقلابی است.

فرماندار جیرفت یکی از عوامل تهدیدکننده امنیت منطقه را زمین‌خواری دانست و گفت: همواره افرادی سودجو برای این کار وجود دارد به همین دلیل باید مسئولان نسبت به این امر حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی اذعان داشت: احداث پل در کمربندی موقت با وجود اینکه از وظایف اداره کل راه و ترابری جنوب کرمان نبوده، اما با اقدام این اداره توانسته است، 80 درصد ترافیک شهر و بخش بزرگی از مشکلات این منطقه را برطرف کند.

غنچه‌پور خاطر نشان کرد: در زمینه احداث پل دوم هلیل نیز این اداره کل باید تلاش کند تا نقطه حادثه‌خیز آن را رفع کند تا از بروز حوادث دلخراش در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول