اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در زمینه احیای بافت‌های فرسوده

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم با مهم برشمردن احیای بافت‌های فرسوده گفت: سرمایه‌گذاران احیای بافت‌های فرسوده در قم به صورت تشویقی از پرداخت عوارض ساختمانی معاف خواهند شد.

تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در زمینه احیای بافت‌های فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید محمد آتش زر ظهر امروز در هشتمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلان‌شهرها که در هتل خورشید قم برگزار شد، از ارائه تخفیف 90 درصدی عوارض تراکم و کاربری تجاری رایگان سرمایه‌گذاران احیای بافت‌های فرسوده در قم خبر داد.

وی به اهداف هشتمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلان‌شهرها اشاره و ابراز کرد: هدف از برگزاری این نشست، بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرها و دستیابی به راهکارهای مناسب برای رسیدگی به این مشکلات است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به تشویق سرمایه‌گذاران فعال در امر احیای بافت‌های فرسوده در قم اشاره و ابراز کرد: سرمایه‌گذاران علاوه بر معافیت از پرداخت عوارض ساختمانی، تخفیف 90 درصدی در عوارض تراکم و کاربری تجاری را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تخفیفات عوارض، نوسازی و تراکم تنها برای تشویق سرمایه‌گذاران کافی نیست، تصریح کرد: تسهیلات مناسب می‌تواند از موثرترین تشویق‌ها برای سرمایه‌گذاری و احیای بافت‌های فرسوده محسوب شود.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول