اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری:

736 بافت فرسوده در چهارمحال و بختیاری تسهیلات نوسازی گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون افزون بر 736 متقاضی دریافت تسهیلات بافت فرسوده در شهرهای این استان تسهیلات نوسازی دریافت کرده‌اند.

736 بافت فرسوده در چهارمحال و بختیاری تسهیلات نوسازی گرفتند

حسن ریحانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر 114 میلیارد ریال تسهیلات به‌منظور نوسازی بافت‌های فرسوده در سطح شهرهای این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات 572 واحد مسکن مهر در بافت فرسوده شهرهای این استان احداث شده است که از این تعداد 42 واحد افتتاح موقت و 530 واحد نیز به‌‎طور کامل بهره‌برداری شده است.

ریحانی‌پور با اشاره به تعداد پرونده‌های متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده در این استان گفت: تاکنون 736 پرونده متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی که از این تعداد 725 پرونده پذیرش و 530 پرونده عقد قرارداد و 101 پرونده نیز در مرحله تشکیل و ارزیابی است.

مدیر امور شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری بر ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده در سطح استان تأکید و گفت: دست‌اندرکاران عمران و بهسازی شهری ایران در تبیین بافت‌های فرسوده شهری کشور از این مناطق به عنوان نقاطی در سطح شهر یاد می‌کنند که در سال‌های گذشته عناصر متشکله آن اعم از تأسیسات روبنایی، زیربنایی، ابنیه، مستحدثات، خیابان‌ها و دسترسی‌ها دچار فرسودگی و ناکارآمدی شده و ساکنان آن از مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و کالبدی رنج می‌‌برند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول