اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

بافت‌های فرسوده شهری فرصت هستند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار فارس گفت: بافت‌های فرسوده در شهرها یک فرصت به حساب می‌آیند.

بافت‌های فرسوده شهری فرصت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه تجاری، فرهنگی، خدماتی و رفاهی نیکان شیراز اظهار داشت: بافت‌های فرسوده تهدید نیستند بلکه باید به آن‌ها به چشم فرصت نگاه کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ابراز داشت: در سطح این استان 3 هزار هکتار بافت فرسوده وجود دارد که یک‌هزار و 700 هکتار آن در شهر شیراز قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بیش از 350 هکتار از این بافت در محدوده تاریخی شهر شیراز قرار دارد که همین امر موانعی مقابل بازسازی و توسعه این بافت به وجود آورده است.

اردکانی تصریح کرد: پروژه فرهنگی، خدماتی، تجاری و اقامتی نیکان در کنار مدرسه خان از پروژه‌های مهم در دست اجرا در بافت تاریخی است که مدت 10 سال با موانع بسیاری برای اجرایی‌شدن مواجه بوده است.

معاون عمرانی استاندار فارس گفت: استاندار فارس از هفت ماه پیش هر روز پیگیر رفع موانع این پروژه مهم فرهنگی بود که امروز شاهد به نتیجه رسیدن تلاش و حمایت وی و کلنگ‌زنی این پروژه هستیم.

اردکانی گفت: در بافت تاریخی پروژه‌های مهم دیگری مانند طرح توسعه حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) در دست اجرا است.

به گزارش فارس، پروژه نیکان با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان پشت مدرسه خان شیراز توسط شرکت عمران و به‌سازی فارس و عمران توسعه فارس احداث می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول