اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم شهرستان اردستان در انتخابات دوره نهم مجلس:

شرایط سرمایه‌گذاران در اردستان فراهم است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب شهرستان اردستان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران را دارد و شرایط برای اجرای طرح‌های پیشنهادی آماده است.

شرایط سرمایه‌گذاران در اردستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، احمد بخشایش در نشستی با خیّران و سرمایه‌گذاران بومی شهرستان با اشاره به اینکه شرایط اردستان برای اجرای طرح‌های صنعتی آماده است، اظهار داشت: وجود برخی مشکلات قابل حل بر سر راه سرمایه‌گذاران سبب شده بود که به طور معمول پس از برخورد با این مشکلات از سرمایه‌گذاری منصرف شوند و یا در مناطق دیگر طرح‌های خود را اجرا کنند که از این پس شهرستان اردستان در زمینه همکاری با سرمایه‌گذاران هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی در ادامه این مطلب اضافه کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی شهرستان زمین خریده و وقتی وام آن را دریافت کردند در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری کردند که به همین دلیل مسئولان شهرستان اردستان به سرمایه‌گذاران به چشم یک متهم نگاه می‌کنند که باید جلب اعتماد صورت گیرد و این تصور نیز تغییر کند.

نماینده منتخب شهرستان اردستان افزود: البته برخی ادارات شهرستان اردستان ناهمگن هستند و باید هم‌سان‌سازی شود.

وی اظهار داشت: شرایط سرمایه‌گذاری در شهرستان اردستان هموار است و سرمایه‌گذاران می‌توانند زمین را با قیمت کم دریافت کنند و ضمن تأمین آب و برق آن نیز کارخانه‌ها و سرمایه‌گذاران از معافیت مالیاتی 10 ساله نیز برخوردار می‌شوند.

بخشایش با بیان اینکه نسبت به صنعت و سرمایه‌گذاری در شهرستان اردستان باید دید گسترده‌ای داشت، تصریح کرد: توسعه یک نقطه شهرستان سبب توسعه و پیشرفت کل شهرستان می‌شود.

وی به ضرورت خصوصی‌سازی و وارد شدن بخش خصوصی به شهرستان اشاره و تاکید کرد: کشتارگاه مرغ، مجتمع پردیس پزشکی، مرکز رشد، سالن یا تالار پذیرایی و یک تفرجگاه از نیازهای شهرستان است که بسیار احساس می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس هیئت امنای خیّران بیمارستان شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان به قرار داشتن این شهرستان بر سر راه جاده ترانزیت و عبور روزانه بیش از 20 هزار ماشین سنگین و سبک از آن اشاره و تصریح کرد: خیّران شهرستان پیشنهاد احداث یک مجتمع رفاهی بین‌راهی برای رانندگان کامیون را دارند که تا به حال در کشور اجرا نشده است.

حسین احمدی‌زاده اضافه کرد: بار رانندگان در هنگام استراحت در این مجتمع بیمه می‌شود و از خدماتی چون اسکان موقت، پذیرایی و اطلاع‌رسانی راه‌ها نیز برخوردار می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه در شهرستان اردستان نباید تنها کمک خیّران باشد و باید یک منبع درآمد ثابت هم وجود داشته باشد، گفت: برای کمک به افراد بی‌بضاعت و انجام امور خیر در شهرستان می‌توان بعد از احداث این مجتمع صندوق خیریه در آن راه‌اندازی کرد و مقداری از درآمد را صرف امور خیر کرد.

به گزارش فارس، اعضای هیئت امنا خیّران با بیان اینکه شهرستان اردستان دارای آب و هوای خشک است و مشکل کم‌آبی دارد، پیشنهاد احداث سردخانه خشکبار در راه جاده ترانزیت را مطرح کرد و افزود: جاده ترانزیت اردستان شمال کشور را به جنوب متصل می‌کند و حمل خشکبار در این منطقه بسیار زیاد است.

مهدی کشاورز در ادامه اظهار داشت: در کل کشور چهار سردخانه بزرگ وجود دارد که این تعداد بسیار کم است و چون نیاز اولیه سردخانه برق است شهرستان اردستان با وجود نیروگاه برق زواره برای احداث یک سردخانه شرایط مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه احداث یک سردخانه چندین برابر کارخانه جواب می‌دهد، اظهار داشت: هر 10 هزار تن خشکبار بالغ بر 500 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول