اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

سرمایه‌گذاری 6 هزار میلیارد ریالی در کشاورزی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 6 هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری 6 هزار میلیارد ریالی در کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدرضا اصغری پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان کشاورزی خوی اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از تمام ظرفیت‌ها در راستای افزایش میزان تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی در استان بهره‌گیری می‌شود.

وی افزود: در این زمینه پنج شرکت بزرگ کشت و صنعت در شهرستان‌های ارومیه، پلدشت ماکو و میاندوآب تاسیس و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

اصغری با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی استان ادامه داد: برای اجرای واحدهای کشت و صنعت یاد شده بیش از 14 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است.

این مسئول با اشاره به زمینه‌های فعالیت این واحدها تصریح کرد: این واحدها در زمینه تولید محصولات کشاورزی، مدیریت پس از برداشت، فرآوری محصولات خوراک دام و طیور و تولید مواد اولیه بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای بیش از 30 هزار نفر در بخش کشاورزی استان ایجاد اشتغال می‌شود.

اصغری از کسب رتبه برتر سرمایه‌گذاری استان در بخش کشاورزی کشور خبر داد و گفت: استان آذربایجان‌غربی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای تولید و فعالیت در زمینه کشاورزی توانست این رتبه را کسب کند و امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های مناسب در این راستا بیش از پیش تلاش می‌کند.

رئیس جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته میزان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان با سه برابر افزایش از 2هزار میلیارد ریال در سال 89 به 6هزار میلیارد ریال در سال 90 رسیده که این امر نشانگر فراهم بودن زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول