اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجمع هلال احمر گچساران عنوان کرد

لزوم تبدیل کانون دانشجویی هلال احمر به تشکل دانشجویی

خبرگزاری فارس: کاندیدای سومین دوره از انتخابات مجمع هلال احمر گچساران گفت: تبدیل کانون دانشجویی هلال احمر به تشکل دانشجویی در دانشگا‌ه‌ها از ضرورت‌های مهم برای فعالیت هرچه بیشتر دانشجویان این کانون است.

لزوم تبدیل کانون دانشجویی هلال احمر به تشکل دانشجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید نواب زراعت‌کیش صبح امروز در جمع اعضای هلال احمر گچساران اظهار داشت: هلال احمر به عنوان سازمانی تأثیرگذار در شرایط بحران شناخته شده است.

وی افزود: حادثه همیشه و همواره در کنار انسان‌ها در حالت خواب و خاموشی بوده که بر اثر شرایط و عوامل مستعد و بحران‌زا از حالت خاموشی بیرون آمده و به مرحله بحران و خطر می‌رسد.

* هلال احمر گچساران کارنامه خوبی دارد

کاندیدای انتخابات مجمع هلال احمر گچساران و عضو داوطلب این نهاد با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر گچساران یادآور شد: جمعیت هلال احمر گچساران از نظر برخورد با شرایط و ایجاد روابط عمومی مناسب با جامعه کارنامه خوبی دارد.

زراعت‌کیش جمعیت هلال احمر گچساران را از معدود ارگان‌هایی دانست که علاوه بر تعامل و همکاری مناسب با مردم، با درد و آلام آنها آشنا بوده و در حد توان در صدد تسکین و رفع مشکلات مردم بر آمده است.

وی با تشریح وضعیت جغرافیایی و صنعتی گچساران گفت: گچساران از نظر موقعیت جغرافیایی و صنعتی، با دارا بودن کارخانه‌های متعدد نفت و گاز در اطراف این شهرستان در موقعیت خطر و تهدید قرار دارد.

کاندیدای انتخابات مجمع هلال احمر گچساران ادامه داد: این شهرستان نفت‌خیز با داشتن شرایط ویژه و منحصر به فرد نیازمند ارگان‌ها و سازمان‌های امداد رسان است.

زراعت‌کیش آمادگی کامل و همیشگی ارگان‌های امدادرسان را از مهم‌ترین ویژگی‌های این ارگان‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: هلال احمر به عنوان ارگان مرتبط و تخصصی در برخورد با حوادث غیرمترقبه باید به خوبی با مدیریت بحران آشنا باشد.

وی فراگیری اصول مدیریت بحران در شرایط متفاوت را برای تک تک اعضا و امدادگران ضروری دانست و تأکید کرد: مدیریت بحران در برخورد با حوادث و اتفاقات غیرمترقبه بهترین روش امداد است.

* شناسایی تخصصی آفات جامعه و ارائه راهکار برای مقابله با آن

 کاندیدای سومین دوره از انتخابات مجمع هلال احمر گچساران آشنا کردن اعضا با جغرافیا و صنعت منطقه و حضور مستمر اعضا در شرایط کاری کارخانه‌های پر خطر برای آمادگی افراد را لازم و ضروری دانست.

زراعت‌کیش هلال احمر را نهادی مردمی دانست و عنوان داشت: جمعیت هلال احمر بدون تبعیض و غرض‌ورزی، با عدالت و برابری در راستای خدمت به مردم گام برداشته است.

وی گفت: شناسایی معضلات و آفات جامعه و راه‌های پیشگیری، کمک به رفع فقر و تنگدستی افراد بی‌بضاعت و توجه به نیازهای فرهنگی قشر جوان می‌تواند در راستای بهبود روابط هلال احمر و مردم نقش مهمی را ایفا کند.

زراعت‌کیش اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی، مجله‌های تخصصی هلال احمر و دانش ارتباطات را به عنوان زبان گویای هلال احمر دانست و افزود: توجه به دانش‌آموزان و کانون دانشجویی هلال احمر و حمایت از آنان روشی مفید در راستای استفاده هر چه بیشتر از استعدادهای جامعه در راه تحقق اهداف هلال احمر است.

وی تبدیل کانون دانشجویی هلال احمر به تشکل دانشجویی در دانشگا‌ه‌ها را سبب ایجاد انگیزه اعضا دانست و تصریح کرد: استقلال بیشتر تشکل‌های دانشجویی از محدودیت‌های این قشر برای اجرایی کردن برنامه‌های مورد نظر جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول