اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن هفته هلا‌ل احمر

برنامه‌های هفته هلال‌ احمر دهدشت تشریح شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی هلال ‌احمر کهگیلویه گفت: با توجه به آغاز هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، جمعیت هلال احمر کهگیلویه برنامه‌های متنوعی را در این هفته انجام خواهد داد.

برنامه‌های هفته هلال‌ احمر دهدشت تشریح شد

سید حسین بهنامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، جمعیت هلال احمر کهگیلویه برنامه‌های متنوعی را در این هفته انجام خواهد داد.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر کهگیلویه با بیان اینکه 90 سال از آغاز شکل‌گیری این جمعیت در کشور می‌گذرد، ابراز داشت: شعار امسال هلال‌احمر صلح و دوستی برای همه و برای همیشه است.

بهنامیان افزود: در سال 1864 جامعه بین‌الملل طی کنفرانس ژنو به تصمیم‌گیری درباره قوانین برخورد با اسرا، زخمی‌ها و غیر نظامیان در جنگ‌ها می‌پرداخت و کنفرانس ژنو از توافق 1863 اعضای صلیب سرخ جهانی به عنوان مرجعی برای تعریف قوانین خود بهره برد.

وی تصریح کرد: طی این قوانین، بی‌طرفی جامعه پزشکی در جنگ‌ها حین کمک‌رسانی و مداوای مجروحین جنگی تعریف شد.

مسئول روابط عمومی هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه نهضت جهانی هلال احمر و صلیب سرخ یک سازمان بین‌المللی می‌باشد که وظیفه کمک‌رسانی به افراد آسیب دیده از حوادث طبیعی و ساخته دست بشر را در سطح جهان بر عهده دارد، گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو این سازمان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی فعالیت‌های چشمگیری در جهت یاری رساندن به حادثه‌دیدگان داشته است.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه افزود: برنامه‌های این جمعیت از 18 تا 24 اردیبهشت و با شعارهای گوناگون و انجام برنامه‌های متفاوت همراه خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در هفته هلال احمر برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در روز 22 اردیبهشت می‌باشد.

وی افزود: تلاش جمعیت هلال احمر در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این انتخابات خواهد بود چرا که مشارکت پررنگ اعضا پای صندوق‌های رای باعث ارتقا و بالا بردن جایگاه هلال احمر شهرستان و استان خواهد شد.

بهنامیان تعداد جایگاه‌های اخذ رای را پنج جایگاه اعلام کرد و افزود: این صندوق‌ها در دهدشت، قلعه‌رئیسی، دیشموک، لنده و چرام قرار دارند.

وی تصریح کرد: تبلیغات کاندیداهای مجمع هلال احمر با گرمی و شور هرچه تمام‌تر در حال انجام است و این تبلیغات تا روز 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول