اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن انتخابات هلال ‌احمر مشاهده می‌شود

رقابت فشرده انتخاباتی شورای هلال ‌احمر شهرستان دنا

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال ‌احمر شهرستان دنا گفت: انتخابات شورای اجرایی هلال احمر در شهرستان دنا با جدیت و رقابت سختی برگزار خواهد شد.

رقابت فشرده انتخاباتی شورای هلال ‌احمر شهرستان دنا

مسعود وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: شهرستان دنا همیشه با مشارکت خوب از برنامه‌های هلال احمر استقبال کرده و در زمینه درصد عضویت نیز جزو بیشترین مشارکت‌‌کنندگان استانی می‌باشد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 12 نفر کاندیدای شورای اجرایی در جمعیت هلال احمر شهرستان دنا شده‌اند که از این تعداد چهار نفر انتخاب خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا تصریح کرد: در عضوگیری جوانان، امدادگران و داوطلبان موفق شدیم با عضوگیری 12 هزار و 689 نفر نسبت به تراکم جمعیت بیشترین درصد عضوگیری را در استان داشته باشیم.

وی گفت: طی 20 روز گذشته در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجامع هلال احمر با صدور دعوت‌نامه و کارت‌های عضویت برای شرکت در انتخابات توسط همیاران جمعیت هلال احمر شهرستان به صورت هرمی توزیع شده است.

وکیلی ابراز داشت: با توجه به رقابت‌های تنگاتنگ کاندیداها و برنامه‌ خوب دعوت به صورت هرمی در انتخابات، احتمال می‌رود که بیش از 90 درصد مشارکت اعضای هلال احمر شهرستان دنا را در این انتخابات داشته باشیم.

وی در خصوص روند برگزاری این انتخابات یادآور شد: تعداد 15 صندوق اخذ رأی در نقاط شهرستان پیش‌بینی شده که در قالب همایش پیاده‌روی برای اعضای جمعیت برگزار و برای شرکت‌‌کنند‌گان هدایای با ارزشی نیز در نظر گرفته شده است.

این مسئول امدادی و حمایتی شهرستان دنا حضور همه اعضا را در این انتخابات خواستار شد و افزود: با توجه با رقابت شدید شهرستان‌ها و شعب سراسر کشور در مشارکت انتخاباتی، از مردم خوب و خونگرم دنا توقع داریم که با حضور خود برگی زرین بر افتخارات خود در سطح کشور ثبت کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول