اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبیلغات اسلامی بویین‌زهرا:

دستورات اسلام رمز دستیابی به جامعه با عزت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: عمل به دستورات دین مبین اسلام موجب می‌شود تا جامعه به مرحله حقیقی عزت و اعتلای همه‌جانبه دست پیدا کند.

دستورات اسلام رمز دستیابی به جامعه با عزت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی پیش از ظهر امروز در همایش تربیت اسلامی خانواده که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری اندیشه شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد با بیان اینکه در قرآن کریم سفارش بسیار زیادی به امر تربیت اسلامی و آموزش‌های دینی شده، اظهار کرد: جامعه اسلامی زمانی به مرحله حقیقی عزت و اعتلای همه‌جانبه دست می‌یابد که تمام دستورات دین مبین اسلام را فرا گرفته و به آنها عمل کند.

وی با بیان اینکه امروز خانوداه‌ها نقش بسیار حساس و مهمی را در ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه دارند، افزود: ما وظیفه داریم تا با پررنگ کردن نقش دین در خانواده‌ها زمینه ایجاد جامعه و کشوری با سعادت و ارزشی را فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی خطاب به جوانان و نوجوانان تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تلاش برای زمینه‌سازی فرهنگی و اجتماعی در کشور آغاز و توجه به امور جوانان در اولویت وظایف و برنامه‌های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

عباسی ادامه داد: گسترش و احیای علوم دینی و تقویت مبانی اعتقادی در بین آحاد مختلف مردم و به ویژه جوانان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که دست‌اندرکاران نظام اسلامی برای تربیت هرچه بیشتر و دینی‌تر جوانان انجام داده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا تقویت عرصه‌های دینی در جامعه را بسیار مهم و نتیجه‌بخش دانست و بیان کرد: هر قدر که با نشر آثار و محتواهای اسلامی و ارزشی به دنبال جذب جوانان به سوی دین باشیم به همان میزان نیز کشور اسلامی‌تر می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه تلاش‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: نبردی که امروز شاهد آن هستیم دیگر بر روی یک نقطه خاص متمرکز نیست بلکه به صورت گسترده اعماق دل جوانان و اعتقادات انقلابی آنها را به زیر سؤال می‌برد.

وی عنوان کرد: ما باید با افزایش روحیه اعتقادات و تجهیز کردن خود به سلاح ایمان در این جنگ از آبرو و حیثیت کشور دفاع کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در ادامه با اشاره به لزوم توجه بیشتر دولت و نهادهای دیگر به تربیت اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها تصریح کرد: دولت موظف است تا با ارائه طرح و ایده مناسب زمینه را برای تربیت انسان‌های موفق و سعادتمند در کشور آماده کند.

عباسی با بیان اینکه متأسفانه امروز در بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز اجتماعی گرایش جوانان به غرب و اندیشه‌های غرب دیده می‌شود، عنوان کرد: حکومت‌های غربی با انواع ابزار و دستگاه‌های تبلیغاتی که در اختیار دارند، شب و روز در حال منحرف کردن جوانان از اصل و هویت اسلامی خود هستند و در این مسیر نیز از هر توطئه‌ای استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول