اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

اعضای هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی سقز انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر سقز صبح امروز در مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان سقز انتخاب شدند.

اعضای هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی سقز انتخاب شدند

  به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رئیس شورای اسلامی شهر سقز، انتخاب شورای اسلامی شهر سقز به عنوان شورای نمونه در سطح استان کردستان را تبریک گفت و اظهار داشت: به استناد ماده 16 انتخابات هیئت رئیسه شوراها سالی یک بار برگزار می‌شود و از رای اعتماد اعضای شورا در طول مدت این دو سال کمال تقدیر و تشکر را دارم.

بهزاد وثوقی گفت: در چند سال اخیر تغییرات زیادی در امورات اداری و عمران و آبادانی شهر به وجود آمده، که این موفقیت‌ها در سایه تلاش و زحمات اعضای شورا، شهرداری و پرسنل شهرداری به دست آمده و امیدواریم در طول مدت باقی‌مانده دوره سوم شورا نیز بتوانیم در انجام وظایف محوله و قانونی خود انجام وظیفه کنیم.

به گفته وی، نظارت قانونی شورا بر شهرداری و تعامل و همکاری شورا و شهرداری در راستای پیشبرد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر سقز ادامه دارد.

وثوقی افزود: امیدوارم هیئت رئیسه جدید تلاش نماید که همدلی، همفکری و همیاری موجود در اعضای شورا و شهرداری را بیشتر کنند تا خللی در امورات شورا و شهرداری به وجود نیاید، چرا که شورای اسلامی شهر ناظر برعملکرد شهرداری است و معتقدم که این نظارت نباید به گونه‌ای باشد که امور شهرداری را مختل یا در آن ایجاد وقفه نماید.

وی برای اعضای هیئت رئیسه جدید، آرزوی توفیق، سربلندی و موفقیت کرد و گفت: امیدوارم خداوند به همه توفیق بدهد که در ارزیابی اعمال، رفتار، گفتار و کردارمان در روز حساب و در پیشگاه آن قاضی منصف روسفید و سربلند باشیم.

در ادامه این نشست و پس از رای‌گیری به ترتیب فریبرز اولیایی با 4 رای موافق به عنوان رئیس و وفا نقشبندی با اکثریت آراء به عنوان نایب‌رئیس و حسین امامی و صابر زارعی به ترتیب به عنوان خزانه‌دار و منشی شورای اسلامی شهر سقز انتخاب شدند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول