اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا کرمان خبر داد

تشکیل 4 هزار پرونده در پلیس فتا

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان «فتا» گفت: طی سال گذشته 4 هزار پرونده در پلیس فتا نیروی انتظامی کشور تشکیل شده است.

تشکیل 4 هزار  پرونده در پلیس فتا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کامبیز اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 4 هزار پرونده در پلیس فتا نیروی انتظامی کشور تشکیل شده است که 47 درصد این پرونده‌ها مربوط به جرائم اقتصادی است.

وی با بیان اینکه 48 درصد از پرونده‌های پلیس فتا در کرمان نیز به جرائم اقتصادی مربوط می‌شود، افزود: این جرائم شامل کلاهبرداری اینترنتی و برداشت از حساب افراد است.

اسماعیلی با اشاره به انتشار اطلاعات حساب‌های کاربران بانک‌ها در وبلاگ شخصی یک هکر عنوان کرد: بر اساس نظر کارشناسان امور بانکی این فرد امکان دسترسی به حساب افراد را نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از این جریان در استان کرمان هیچ‌گونه گزارشی از سوء‌استفاده از حساب‌های کاربران گزارش نشده است.

اسماعیلی از اجرای طرح نظارت بر کافی‌نت‌های کرمان از بهمن‌ماه سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون 100 کافی‌نت در شهر کرمان شناسایی شده است که 40 مورد فاقد مجوز بوده‌اند.

وی عنوان کرد: مهلت پلیس فتا به مدیران کافی‌نت‌ها برای تجهیز این مراکز به پایان رسیده است و از ابتدای هفته آینده بازدید از کافی‌نت‌ها آغاز و واحدهایی که مفاد ابلاغیه را رعایت نکرده باشند، پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/غ2/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول