اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراف به 33 فقره سرقت

کابل دزد در مشگین‌شهر در دام پلیس افتاد

خبرگزاری فارس: بعد از 33 بار سرقت توسط یک فرد حرفه‌ای پلیس سارق کابل دزد را در مشگین‌شهر به دام انداخت.

کابل دزد در مشگین‌شهر در دام پلیس افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی مشگین‌شهر عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: این فرد تلاش می‌کرد با همراهی چند نفر و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی خود را انجام داده و شبانه به صورت انفرادی اقدام به سرقت کند.

رضا اصلانی‌فر تصریح کرد: این کابل‌ها اکثراً مربوط به اداره برق و مخابرات بوده که او پس از جمع‌آوری آنها به دلالان می‌فروخته است.

وی خاطر نشان کرد: با تحقیقات جامعی که انجام شد و در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت در یک عملیات غافلگیرکننده دو نفر سارق حرفه‌ای در این زمینه دستگیر و به یگان انتظامی تحویل داده شد.

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی مشگین‌شهر اضافه کرد: البته بعد از ارجاع پرونده تشکیل شده برای تحقیقات بیشتر و انجام کارهای تخصصی به پلیس آگاهی دو سارق دستگیر شده با دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و سرقت‌ها را تشریح کردند این سارقان بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات مربوطه شدند.

 

راننده 42 ساله تراکتور بر اثر بی‌احتیاطی درگذشت

در مشگین‌شهر همچنین عصر امروز در یک حادثه تأسف‌بار با واژگونی یک تراکتور راننده 42 ساله این وسیله نقلیه کشاورزی جان خود را از دست داد.

مأموران کلانتری فخرآباد مشگین‌شهر با اطلاع از واژگونی یک دستگاه تراکتور در محل حاضر شده و راننده را که در زیر تراکتور داد و فریاد می‌زد با کمک اهالی از زیر این وسیله نقلیه بیرون آورده و به بیمارستان ارجاع دادند.

این فرد در حالی که نفس‌های آخر را می‌کشید تا رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد و تراکتور نیز به مکان دیگر انتقال داده شد.

این حادثه در مسیر روستای پیرازمیان مشگین‌شهر رخ داده و علت آن بی‌احتیاطی راننده در کنترل وسیله نقلیه در سرازیری جاده بوده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول